Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمان برگزاری مراسم توپ طلای 2019 مشخص شد

© @LiverpoolFCFB مسی بهترين بازيكن دنياست، اما توپ طلا حق فن دايك است
 مسی بهترين بازيكن دنياست، اما توپ طلا حق فن دايك است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زمان برگزاری و اهدای توپ طلا 2019 از سوی مجله فرانس فوتبال اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، فرانس فوتبال خبر داد که مراسم اهدای توپ طلا 2019 به بهترین فوتبالیست جهان در تاریخ 2 دسامبر در سالن تئاتر شالاته شهر پاریس برگزار می شود.

Cristiano Ronaldo sostiene el trofeo de la Serie A de fútbol - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو از چهار مدعی اصلی توپ طلا در آینده نام برد

در همین حال این مجله معتر فوتبالی که اهداکننده توپ طلای به بهترین فوتبالیست سال اروپاست، از امسال جایزه بهترین دروازه بان سال را نیز اهدا خواهد کرد. معتبرترین جایزه انفرادی در فوتبال دنیا قرار است یازدهم آذر ماه به بهترین فوتبالیست سال اختصاص یابد و هنوز مشخص نیست برنده نهایی چه بازیکنی است؛ هرچند می تواند حدس زد که رقابت اصلی بین مسی، فن دایک و رونالدو خواهد بود امروز فرانس فوتبال اعلام کرد که برای اولین بار علاوه بر توپ طلا، به بهترین دروازه بان سال نیز جایزه ای ویژه را اهدا خواهد کرد. جایزه ای که عنوان "لِو یاشین"،  دروازه‌‌بان افسانه‌ای روسیه به آن اختصاص یافته است. به این ترتیب امسال در مراسمی ویژه در سالن تئاتر شالاته شهر پاریس، علاوه بر توپ طلا و جایزه بهترین فوتبالیست جوان(جایزه کوپا)، بهترین دروازه بان سال نیز معرفی خواهد شد.

سال گذشته لوکا مودریچ توپ طلا گرفت و کیلیان امباپه بهترین بازیکن جوان معرفی شد. فرانس فوتبال همچنین امروز اعلام کرد که دیدیه دروگبا ستاره ساحل عاجی سابق چلسی سفیر جدید توپ طلا خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала