طرح امریکا برای عبور از سپر ضد راکتی کالینینگراد روسیه

© Sputnik / Vitaliy Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر طرح امریکا برای عبور از سپر ضد راکتی کالینینگراد روسیه
طرح امریکا برای عبور از سپر ضد راکتی کالینینگراد روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنتاگون طرح عبور از سیستم چند لایه دفاع ضد راکتی روسیه در ولایت کالینینگراد را در اختیار دارد.
Ракетный комплекс Искандер-М на церемонии открытия Международного военно-технического форума АРМИЯ-2016 во Владивостоке - اسپوتنیک افغانستان
ابراز نظر ناتو در باره جابجای راکت های «اسکندر» در کالینینگراد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Breaking Defense، جفری هاریگان  فرمانده نیروی هوایی امریکا در اروپا اعلام کرد، که پنتاگون طرح عبور از سیستم چند لایه دفاع ضد راکتی روسیه در ولایت کالینینگراد را در اختیار دارد.

جفری هاریگان در کنفرانس Air, Space & Cyber (ASC) جمعیت نیروی هوایی امریکا گفت:- "ما برای این تمرین می کنیم. ما همواره درباره این طرح ها فکر می کنیم و در صورت ضرورت آماده خواهیم بود".

هاریگان جزئیات طرح  عبور از سیستم چند لایه دفاع ضد راکتی روسیه در ولایت کالینینگراد را افشا نکرد، اما Breaking Defense می نویسد در چارچوب این طرح بطور همزمان از سیستم های هوایی، زمینی، دریایی و فضایی ، سامانه های سایبری و وسایل جنگ الکترونیک استفاده خواهد شد.

این درحالیست، که به تازگی یک منبع در وزارت دفاع روسیه اعلام کرده است، که سامانه های ضد بالستیک امریکایی نتوانستند حمله پهپادی به عربستان را دفاع  کنند چون با مشخصات اعلام شده مطابقت نداشتند.

هاریگان در ماه اگوست اعلام کرد، که امریکا طی یک سال اخیر بطور فعالانه در حال جمع آوری اطلاعات درباره تجهیزات نظامی روسیه و توانمندی های آنها در سوریه بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала