Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هدیه یک کارگر، برگر رایگان به رونالدو

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یکی از کارگران "مک دونالد" هنگامی که رونالدو به عنوان کودکی التماس مواد غذایی می کرد، به او همبرگر رایگان هدیه داد، امروز در رسانه پرتگالی در این باره صحبت کرد.

کریستیانو رونالدو در مصاحبه اش با پیرز مورگان در شبکه ITV، در مورد کودکی اش نیز صحبت کرد اما فوق ستاره یوونتوس برای یافتن کارمندان پر رمز و راز، از جمله یکی به نام ادنا پرده برداشت و بعد از چند روز جستجو، "پائولا لکا" پیش آمد که بگوید او یکی از این سه زن است و با خوشحالی دعوت شام را از فوتبالیست ابرستاره پرتگالی پذیرفت.

رونالدو Russia World Cup Portugal - Spain - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو: روی سنگ قبر من بنویسید "نمبر وان"

این زن به چینل رادیویی پرتگالی رنا سینکا گفت: "او مقابل رستورانت ظاهر شد و وقتی همبرگرهایی سمت مدیر ما باقی می ماند، به ما اجازه می داد که آنرا تحویل دهیم.

او گفت: "یکی از پسران کریستیانو رونالدو بود که شاید از همه ترسو ترین بود. این اتفاق تقریباً هر شب در هفته رخ داده است. من هنوز هم در مورد آن می خندم. من قبلاً در مورد این موضوع به پسرم گفته بودم، اما او فکر می کرد این یک فریب است زیرا او نمی تواند تصور کند که مادرش همبرگر به رونالدو داده است.

او در ادامه افزود: شوهرم قبلاً از این موضوع خبر داشت، زیرا بعضی اوقات او می خواست با من شب کار کند و او را نیز ببیند.

وی گفت: "خنده دار است که اکنون به چیزی بپردازیم که خیلی وقت پیش اتفاق افتاد. این تواضع او را نشان می دهد. حداقل اکنون مردم می دانند که این یک اختراع نبود. اگر او من را برای شام به بیرون دعوت كرد، من مطمئناً می روم. اولین کاری که می خواهم انجام دهم این است که بگویم از شما سپاسگزارم و در طول وعده های غذایی می توانیم آن زمانها را به خاطر بسپاریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала