Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر با شکست میلان، فاتح داربی دلا مادونینا شد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر میلان
اینتر میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دربی میلان در هفته چهارم رقابت‌های فوتبال سری‌آ باشگاه‌های ایتالیا با برتری 2 – 0  تیم فوتبال اینتر برابر میلان به پایان رسید.

به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های اینتر و میلان شب گذشته در هفته چهارم رقابت‌های سری‌آ برابر هم به میدان رفتند. اینتر از آغاز بازی را خوب شروع کرد و فرصت گلزنی داشت و در دقیقه 21 تیرک دروازه همشهری‌اش را لرزاند. با این‌حال به گل دست نیافت. در مقابل میلان به گل رسید که داور آن را آفساید اعلام کرد. این اتفاق برای اینتر هم رخ داد. تلاش‌های دو تیم در نیمه اول برای گلزنی بی‌نتیجه بود و بازی بدون گل به پایان رسید.

Corinthians and Botafogo players battle it out during a Brazilian soccer league match at the Itaquerao Stadium in Sao Paulo, Brazil - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پایان نیمه نخست؛ توقف میلان برابر اینتر

در نیمه دوم این اینتر بود که با حملات نفس گیر به بازی ادامه دادند و بروزویچ توانست در دقیقه 49 گلزنی کند. در آغاز داور آن را آفساید اعلام کرد اما با کمک VAR نظرش تغییر کرد و نتیجه یک بر صفر به نفع مهمان شد. در حالی که میلان به دنبال به تساوی رساندن بازی بود، روملو لوکاکو یک گل زیبا به ثمر رساند و پیروزی تیمش را قطعی کرد. میلان در ادامه با وجود داشتن فرصت گلزنی نتوانست دروازه رقیب همیشگی‌اش را باز کند. کاندروا در وقت‌های اضافه می‌توانست گل سوم اینتر را به ثمر برساند اما ضربه‌اش به تیرک برخورد کرد.

اینتر با این پیروزی 12 امتیازی شد و دوباره به صدر جدول بازگشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала