Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردهای منچسترسیتی بعد از پیروزی شگفتآور برابر واتفورد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی
منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال منچسترسیتی در بازی برابر واتفورد توانست رکوردهای بسیاری در لیگ برتر انگلیس به نام خود ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی با پپ گواردیولا مقابل واتفورد به برتری هشت بر صفر رسید. آنها تا دقیقه 18 با نتیجه پنج بر صفر پیش افتادند، و به این ترتیب رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کردند.

کلوپ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اظهار نظر جالب کلوپ در مورد منچسترسیتی

هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته بود پنج گل در 18 دقیقه اول بازی بزند. رکورد پیشین متعلق به بلکبرن با مربی‌گری روی هاجسون بود که در آگست 1997 توانست تا دقیقه 24 پنج گل به شفیلد ونزدی بزند، و البته آنها یک گل هم در این دقایق دریافت کردند. این نتیجه هم‌چنین پرگل ترین نتیجه در تاریخ لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شود. این نتیجه هم‌چنین سنگین‌ترین شکت تاریخ واتفورد محسوب می‌شود. سرخیو آگوئرو با گلزنی در این دیدار توانست به نخستین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شود که در هر 6 دیدار ابتدایی خود در این رقابت‌ها گلزنی می‌کند. مهاجم آرژانتینی در این دیدار از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد. این بازیکن هم‌چنین یکصدمین گل خود را در ورزشگاه اتحاد در لیگ برتر به ثمر رساند. تنها تیری آنری در هایبوری و وین رونی در اولدترافورد توانسته بودند بیش از 100 گل به ثمر برسانند.

هشت گل منچسترسیتی در این دیدار را 6 بازیکن مختلف به ثمر رساندند که این نیز برای سومین‌بار در یک دیدار در لیگ برتر رخ داده است. پیش‌تر سیتی برابر پورتموث و استوک سیتی توانسته بود به این رکورد برسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала