Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولشر: پوگبا هیچ جا نمی‌رود و به الدترفورد متعهد است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولشر، سرمربی منچستریونایتد، به این باور است که پل پوگبا در اولدترافورد خوشحال است و حتی در صورت پیشنهاد دوباره رئال مادرید نیز از این تیم جدا نخواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی امسال جذب پوگبا را یکی از اهداف اصلی این باشگاه عنوان می‌کردند. زین الدین زیدان پیش از آغاز فصل جدید تلاش بسیاری برای انتقال این بازیکن به برنابئو انجام داد، اما آنها موفق به جذب این بازیکن نشدند. رئال آغاز چندان قدرتمندی در این فصل نداشته اما فلورنتینو پرز، مدیرعامل این باشگاه، مدعی شده که شاید بار دیگر در جنوری سال آینده برای جذب این بازیکن اقدام کنند.

Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتقال پوگبا به رئال در زمستان با یک معاوضه عجیب

این هافبک که رابطه خوبه با مورینیو نیز نداشت در حال حاضر به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم دور است اما به نظر می‌رسد که سولشر از تعهد این بازیکن به یونایتد اطمینان دارد. سرمربی منچستریونایتد در آستانه بازی روز یکشنبه برابر وستهام که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، اظهار داشت: «من به حرف‌های پرز گوش ندادم. این را خاطر نشان میکنم که پوگبا در این جا خوشحال است و کاملا به منچستریونایتد متعهد است. ما این را وقتی او مصدوم بود نیز دیدیم. او دیوانه وار تلاش می کند زودتر آماده شود چون می خواهد برای ما بازی کرده و به هم تیمی هایش کمک کند. من چه حالا و چه درباره آینده نگرانی ندارم. ممکن است رئال مادرید در تابستان سال آینده دوباره وارد این بحث شود. اما می‌توانیم شایعات را نیز مانند تابستان کنترل کنیم. پل هیچ جا نمی رود. او وقتی به میدان می رود همین جا خوشحال است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала