Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: ما در بازی‌های خارج از خانه بد هستیم

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК "Олимпиакос"
Футбол. Лига Европы. Пресс-конференция ФК Олимпиакос - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش برابر گرانادا اعتراف کرد که تیمش بد بازی کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، بارسلونا شب گذشته در هفته پنجم لالیگا دو – صفر مغلوب گرانادا شد. ارنستو والوارده پس از پایان بازی در مودر شکست تیمش گفت: «نمی‌شود انکار کرد که گل زودهنگام حریف روی بازی اثر نگذاشته است. متاسفانه ما در بازی‌های بیرون از خانه بد هستیم. تیم با حملات شدید اجازه کار را به ما نداد. به همین دلیل بود که دروازه تیم ما برای دومین بار باز شد».

Barcelona team group line-up  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دومین شکست سنیگین شاگردان والوارده در لالیگاَ

والوارده در ادامه صحبت‌هایش افزود: «ما در محوطه جریمه حریف از توانایی خوبی برخوردار نبودیم، آن هم در 18 قدم. دی یانگ و سرخی روبرتو از فشار خارج شدند اما در محوطه جریمه حریف دقت لازم را نداشتیم. باید در این زمینه بهتر شویم. بازیگران، بازیکنان هستند. آن‌ها پیروز می‌شوند و شکست می‌خورند. با این حال من نسبت به اتفاقی که می افتد احساس مسوولیت می‌کنم. می توانید شکست بخورید با پیروز شوید اما زمانی که شکست می خورید باید شایسته پیروزی باشید اما ما این را اعتراف می‌کینم که  برابر گرانادا شایسته پیروزی نبودیم».

در حال حاضر خط دفاعی بارسلونا بدترین خط دفعایی در لایلگا محسوب می‌شود. سرمربی اسپانیایی در این مورد گفت: «از این آمار اطلاعی ندارم و با نتایجی که در سال‌های پایانی به دست آوردیم متفاوت است. حریف به اندازه کافی ما را آزار داد اما ما هم خوب نبودیم. گرانادا تیم برتر زمین بود. زمانی که بازی را بررسی کنید متوجه برتری شان در زمینه‌های مختلف خواهید شد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала