Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آزادزوی آماده حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال

© Photo / FB-Mustafa Azadzoyمصطفی آزادزوی هافبک تیم ملی فوتبال کشور
مصطفی آزادزوی هافبک تیم ملی فوتبال کشور  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مصطفی آزادزوی بازیکن تیم ملی فوتبال کشور، برای حضور دوباره در ترکیب این تیم، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مصطفی آزادزوی هافبک تیم ملی فوتبال کشور با انتشار پیامی در صفحه فیسبوک اش، جهت حضور در ترکیب این تیم اعلام آمادگی نمود.

او نوشته که از سوی هواداران پیام های زیادی دریافت کرده و در مورد دعوت نشدنش در دو بازی اخیر تیم ملی وضاحت داده: من شش سال است که عضو تیم ملی استم، از 2013 تا کنون هرگز قهرمانی در بازی های  SAFFو اشک های شادی را فراموش نخواهم کرد، همه میدانند که من با مصدومیت شدیدی روبرو شدم که بدترین صدمه ها برای یک بازیکن فوتبال است، اما من هرگز دست از تلاش و کوشش برنداشتم و بازگشتم.

او در ادامه در مورد سطح آمادگی و نیز دعوت شدن به تیم ملی اضافه می کند: من واقعاً سخت کار می کنم و سعی می کنم هر فصل سطح خود را حفظ کنم تا به تیمم کمک کنم و برای بازی ملی نیز آماده باشم، برایم مهم است که دوباره جایگاهم را در تیم ملی بدست آورم. در هر باشگاهی که بازی کردم، من یکی از بهترین ها بوده ام و بارها بهترین بازیکن زمین بودم و به همین دلیل به تیم ملی دعوت می شدم.

آزادزوی همچنان ذکر کرده است که او برای دعوت نشدن به تیم ملی کسی را سرزنش نمی کند زیرا در فوتبال حرفه ای مربی تصمیم میگیرد، و من فکر میکنم که باید تلاش کنم تا دوباره خودم را اثبات کنم، اما دلیلی که در رسانه ها گفته شده که چرا دعوت نشده ام صددرصد درست نیست. من عصبانی بودم که در آخرین بازی ها تیم را همراهی نتوانستم.

مصطفی می گوید که برای پول یا شهرت لباس ملی را نمی پوشد و تلاش او برای حضور در این تیم، دوست داشتن کشور و شریک ساختن خوشی هایش با مردم است.

اما مصطفی در ادامه نوشته اش از چگونگی پیشرفت تیم ملی کشور ابراز نگرانی می کند و می گوید: من احساس ارتباط جدی بین هر یک از اعضای تیم ندارم، زیرا سالهای زیادی در آن حضور داشتیم و باعث شد تیمی در سال 2013 به قهرمانی برسد. اگر نمی خواهیم به عقب برگردیم و هرچه را که در چند سال گذشته کسب کرده ایم نابود کنیم، باید از بازی احساسی دست کشیده و دوباره حرفه ای شویم. آخرین نتایج تیم ما مطلقاً نتایجی نیست که با کیفیت عالی تیم بدست آوریم. اگر در نظر مربی عملکردهایم برای بازی در  تیم ملی خوب باشد و می توانم به کشورم کمک کنم، من برای حضور در این تیم آماده می شوم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала