Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برتری لیورپول آماده در شب پیروزی سخت آرسنال

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار جذاب تیم های فوتبال چلسی و لیورپول با برتری آنفیلدی ها به پایان رسید و آرسنال نیز در خانه به دشواری استون ویلا را شکست داد.

به گزارش اسپوتنیک، حساس ترین بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان امشب با قضاوت مایکل اولیور بین دو تیم لیورپول و چلسی در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن راه اندازی شد که سرانجام تیم لیورپول روند برتری های داخلی خود را حفظ کرده و بازی را 2-1 به سود خود پایان داد.

در این دیدار ابتدا الکساندر آرنولد در دقیقه 14 نتیجه را 1-0 ساخت و در ادامه نیز روبرتو فرمینو مهاجم برزیلی آنفیلدی ها با گلزنی در دقیقه30، اختلاف را دوبرابر ساخت تا نیمه اول را شاگردان کلوپ با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم شاگردان لمپارد پیش کشیدند ولی بازهم تیم مهمان اجازه تحرک بییشتر به آبی پوشان را نداد تا اینکه در دقیقه 71، انگلوکانته روی پاس آزپلکویتا اختلاف را به یک گل رساند اما آنهم نتوانست از شکست چلسی جلوگیری نماید و بازی 2-1 در نهایت به سود سرخ پوشان آنفیلد، خاتمه یافت.

با این نتیجه لیورپول 18 امتیازی شده و همچنان در صدر جدول تکیه زد در حالیکه شاگردان لمپارد 8 امتیازی باقی مانده و مکان 11 را در اختیار گرفتند.

در دیگر بازی امشب آرسنال در زمین خودی به مصاف استون ویلا رفت و به سختی حریفش را 3-2 برد.

در این دیدار مک گین و وسلی گلزنان استون ویلا بودند و سه گل آرسنال هم توسط په په (بازیکن حریف) گل به خودی، چمبرز و اوبامیانگ ثبت شد، ضمن اینکه در دقیقه 41 بازی متلیند با دریافت کارت زرد دوم، از زمین بازی اخراج گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала