Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردهایی که برای لیورپول به ثبت رسید

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال لیورپول در بازی شب گذشته توانست چند رکورد دیگر در لیگ برتر انگلیس به نام خود به ثبت برساند.

به گزارش اسپوتنیک، لیورپول شب گذشته در هفته ششم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به میدان رفت و توانست 2 – 1 میزبان را شکست دهد.

تیم فوتبال لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برتری لیورپول آماده در شب پیروزی سخت آرسنال

سرخ‌پوشان با شکست آبی‌ها 18 امتیازی شد و با پنج امتیاز اختلاف نسبت منچسترسیتی در جایگاه نخست ماند. شاگردان  کلوپ توانستند ششمین پیروزی پیاپی‌شان را کسب کنند و رکوردی تاریخی به نام خود به ثبت برسانند. برای دومین فصل پیاپی است که لیورپول با سرمربی آلمانی‌اش چنین رکوردی را به ثبت می‌رساند. پیش از این در لیگ برتر هیچ تیمی نتوانسته بود 6 بازی نخست خود را در دو فصل پیاپی با پیروزی تمام کند.

لیورپول دیشب پانزدهمین پیروزی پیاپی‌اش را جشن گرفت و تنها سه برد با بهترین رکورد در این زمینه فاصله دارد. منچسترسیتی در سال 2017 توانست 18 پیروزی پیاپی به دست آورد. دیگر رکورد برای لیورپول در شکست ناپذیری این تیم به ثبت رسید. شاگردان  کلوپ 23 بازی است که در لیگ شکست نخوردند. الکساندر آرنولد در دقیقه 14 با یک ضربه زیبا دروازه شاگردان فرانک لمپارد را باز کرد و پس از آن روبرت فیرمینو در دقیقه 30 گل دوم را به ثمر رساند. چلسی برای گل‌زنی برابر لیورپول تلاش کرد و تنها انگولو کانته توانست در دقیقه  71 گل‌زنی کند که برای فرار از شکست کافی نبود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала