Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهره های بحران بارسلونا

رافینا، هافبک بارسلونا
رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در حال تحمل بدترین شروع خود برای فصل جدید لالیگا است که که برخی چهره ها مسئولیت آن را بر عهده دارند، از رئیس باشگاه گرفته تا بازیکنان.

به گزارش اسپوتنیک، ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از اینکه در دو سال اخیر از دو تهدید جدی در مورد کارش جان سالم به در برد، بیشتر از همه مقصر است و بیشتر از هر زمان دیگری تحت فشار قرار دارد، در حالی که لئو مسی عناوین بیشتری را برای اظهار نظرهای خود تهیه کرده است

 

جوزپ ماریا بارتومئو

رییس بارسلونا تصمیم گرفت بعد از هر دو مرحله از نیمه نهایی فاجعه آور لیگ قهرمانان اروپا به والورده ایمان خود را حفظ کند و بنابراین اگر این مربی همچنان ناکام باشد، از چشم بارتومئو خواهد افتاد.

استعفای تابستانی جوردی مستر و جدایی پپ سگورا نقل و انتقالات را در پی داشت و این در حالی بود که باوجود مخالفت و جنجال فرانسوی ها در سال گذشته، همچنین به دنبال بازگشت نیمار بودند و نیز با آنتوان گریزمن قرارداد بستند. آنان در تلاش به خدمت گرفتن ماتیس د لیخت بودند که با شکست مواجه شد، در حالیکه برای فروش فیلیپه کوتینیو نیز ناموفق بودند.

ارنستو والورده

این مربی فصل را بعد از شکست تلخ و سنگین در آنفیلد و باخت نهایی کوپا دل ری مقابل والنسیا فصل را تحت فشار شدید آغاز کرد اما همچنان به تلاش خود ادامه می دهد.

بدترین شروع لیگ بارسلونا در 25 سال اخیر جایگاه این مرد را به لرزه انداخته و نمی تواند کلید بیرون از نیوکمپ را پیدا کند، با تغییرات بی شماری در خط میانی و در نهایت مسئول نه تنها نتایج، بلکه عدم عمومی انگیزه بازیکنانش است.

 

لئو مسی

پیش فصل لئو مسی با وجود تنها 75 دقیقه حضور در زمین، ارتباطی با بحران فعلی بارسلونا ندارد.

در حالیکه مسئول نتایج مستقیم نیست، ستاره آرژانتینی سر و صدای زیادی در مورد وضعیت تیم و آنچه مورد نیاز برای موفقیت است کرده است. هرچند که به عنوان کاپیتان، مسی نیز باید از بازیکنان خود در برهه دشوار محافظت کند و از این شورش جلوگیری نماید

 

آنتوان گریزمان

با وحود نمایش های خوب مقابل رئال بتیس و والنسیا، مهاجم جدید بارسلونا بیرون از خانه خوب نبوده و کاتالان ها دو باخت و دو تساوی را تجربه کرده است. او با در زمان آمدنش به بارسلونا گفت که صحبت های خود را در زمین انجام می دهد اما فعلاً نتوانسته است به قول خودش عمل کند.

 

لوئیس سوارز

دو گل او مقابل والنسیا، ستاره اروگوئه را از انتقاد معاف نمی کند.

قبل از حضور در اروگوئه برای مسابقات کوپا آمریكا، و سوارز وقتی تصمیم به جراحی گرفت كه باعث شد او از بازی فینال کوپا دل ری رد شود، ابرو بلند انداخت.

این فصل، قبل از رفتن به سفر به مراکش ساعت ها بعد به دلیل مصدومیت، بارسلونا صدرنشینی را از دست داد.

او چهار سال بدون گلزنی از خانه در اروپا می گذراند و در دورتموند و گرانادا هم هیچی از دستش نیامد.

سخن آخر این است که آیا  والورده حس می کند گریزمن و دمبله شایسته جایگاه شان هستند، دیده می شود.

 

جرارد پیکه

به عنوان کاپیتان و رهبر خط دفاع، در مورد بارسلونا که در این فصل بیشترین گل های لالیگا را خورده، باید سخن گفت.

هندبال وی مقابل اوساسونا دو امتیاز بارسلونا را به همراه داشت و با وجود ذکر نیاز به بعد از شکست در بازی افتتاحیه برای، در تلاش است تا واکنش بازیکنانش را برانگیزد.

 

سرخیو بوسکتس

هافبک معمولی بی عیب و نقص، دیر زمانیست طلسم سختی را تحمل می کند، حتی در حالی که در دقیقه 30 به مصاف بورسیادورتموند رفت، پس از عدم موفقیت در کنار زدن سرعت آلمانی ها در زمان استراحت، به زمین می خورد.

برای اولین بار در ده سال گذشته، جایگاه وی در تیم تضمین نمی شود

 

نلسون سمدو

در حالی که پیشکسوت بحران بارسلونا نیست، نقش وی در وضعیت پچیده فعلی کاتالان ها نیز قابل توجه است.

سمیدو در اوساسونا به میدان رفت و پنالتی را در برابر دورتموند ضربه زد در حالی که آخرین نمایش او در گرانادا، البته با ضربات چپ ناپایدار همراه بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала