Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: امیدوارم روزی سرمربی مسی باشم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Барселона"
 ژاوی   Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Барселона - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژاوی، سرمربی اسپانیایی السد قطر امیدوار است که روزی هدایت بارسلونا را بر عهده گیرد و با مسی کار کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از الوطن، ژاوی هرناندز که اکنون سرمربی تیم السد قطر را بر عهده دارد، امیدوار است که روزی سرمربی آبی‌اناری‌ها شود و با لئونل مسی یکجا کار کند. او که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود، در سال‌های آخر فوتبال خود راهی لیگ ستارگان قطر شد تا برای السد بازی کند. ژاوی در فصل جاری در نخستین تجربه مربیگری خود با این تیم، توانست نتایج قابل ملاحظه‌ای به دست آورد.

اتوئو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اتوئو: اگر ژاوی مربی بارسا نشود او را می‌کُشم

این تیم با هدایت ژاوی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده و علاوه بر کسب سوپر جام قطر در صدر جدول رده بندی لیگ این کشور هم قرار دارد و این نشان می دهد که آینده درخشانی در انتظار ژاوی است. او در تازه‌ترین اظهاراتش تاکید کرد که دوست دارد روزی هدایت کاتالانی‌ها را عهده‌دار شود و با مسی کار کند. ژاوی در این مورد گفت: امیدوارم که روزی هدایت بارسلونا را برعهده بگیرم. من این را به خوبی می‌دانم که چگونه با بازیکنانی مثل مسی، پیکه، سوارس، بوسکتس و آلبا برخورد کنم. اگر به عنوان مربی بتوانید با افکار خود بازیکنی مانند مسی را قانع کنید قطعا چیزهای جدید زیادی را از او استخراج خواهید کرد به خصوص در کارهای دفاعی که او در آن هم تبحر دارد».

این بازیکن نام‌دار تاریخ بارسلونا و سرمربی کنونی السد به آدرس آنتوان گریزمن بازیکن دیگر آبی‌اناری نیز گفت: «من فکر میکنم که تمرکز بیشتری روی تمریناتش داشته باشد. سوارس اکنون به سال‌های پایانی دوران خود نزدیک می‌شود. در این میان نیاز است که گریزمن باید در کارهای هجومی کمک بیشتری به آبی اناری‌ها کند».

آبی‌اناری‌ها در فصل روان با هدایت والورده یکی از بدترین ‌های تاریخ خود را تجربه می کند و از 5 بازی تنها 7 امتیاز به دست آورده و در رده هشتم جدول رده بندی هم جای دارد. بیلبائو اکنون با 11 امتیاز در صدر جدول رده بندی لالیگا قرار دارد. رئال نیز با همین شمار امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала