Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انوش دستگیر، مصطفی آزادزوی را به تیم ملی دعوت کرد

© Photo: Mustafa Azadzoy - facebookمصطفی آزادزوی
مصطفی آزادزوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دستگیر، سرمربی تیم ملی فوتبال کشور تایید کرد که او مصطفی آزادزوی را به تیم ملی دعوت کرده است.

به گزاش اسپوتنیک، انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور در گفتگوی اختصاصی با اسپوتنیک تایید کرد که او از مصطفی آزادوزی خواسته که به ترکیب تیم ملی فوتبال کشور برگردد. پیش از این آزادزوی در برگه فیسبوکش نوشته بود که او آماده حضور مجدد در تیم ملی کشور است.

مصطفی آزادزوی هافبک تیم ملی فوتبال کشور  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آزادزوی آماده حضور در ترکیب تیم ملی فوتبال

این هافبک سابق تیم ملی کشور در  مورد سطح آمادگی و دعوت شدنش به تیم ملی نوشته است: «تلاشم این است که در هر فصل سطح خود را حفظ کنم تا به تیم ملی کشور کمک کنم و برای بازی ملی نیز آماده باشم. برایم مهم است که دوباره جایگاهم را در تیم ملی بدست آورم. در هر باشگاهی که بازی کردم، من یکی از بهترین ها بوده ام و بارها بهترین بازیکن زمین بودم و به همین دلیل به تیم ملی دعوت می شدم».

از سوی هم او اما از چگونگی پیشرفت تیم ملی کشور ابراز نگرانی است و در این مورد اظهار داشت: «اگر نمی‌خواهیم به عقب برگردیم و هرچه را که در چند سال گذشته کسب کرده ایم نابود کنیم، باید از بازی احساسی دست کشیده و دوباره حرفه‌ای شویم. آخرین نتایج تیم ما مطلقاً نتایجی نیست که با کیفیت عالی به دست آورده باشیم. اگر در نظر مربی عملکردهایم برای بازی در  تیم ملی خوب باشد و می توانم به کشورم کمک کنم، من برای حضور در این تیم آماده می شوم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала