Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برتری شاگردان زیزو در آندلس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч "Реал Мадрид" - "Ливерпуль"
کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید در خانه حریفش سویا، هفته پنجم لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم رئال مادرید و سویا در پنجمین هفته از بازی های لالیگا با هم دیدار کردند که این دیدار سرانجام با برتری یک گله رئال مادرید به پایان رسید.

این دیدار که در ورزشگاه سانچزپزخوان راه اندازی شد، طی آن نیمه اول بدون گل سپری شد در حالیکه دو تیم تا دقیقه35 حتی یک شوت نتوانستند داخل چارچوب داشته باشند.

در نیمه دوم تیم میزبان به سرعت بازی افزود تا نبض بازی را در اختیار داشته باشد اما خطاهای زیادی را مرتکب شدند و در این بخش ادن هازارد مورد خطای اکثر بازیکنان قرار گرفت اما بازیکنان رئال که دست لوپتگی را خوانده بودند در دقیقه64 روی ارسال زیبای دنی کارواخال از سمت راست، با ضربه سر دروازه میزبان را گشود و نتیجه را 1-0 ساخت.

البته بنزما نیز با گلی که به ثمر رساند خود را 5 گله ساخت تا صدر جدول بهترین گلزنان این فصل را در اختیار بگیرد و تیمش نیز اولین کلین شیت فصلش را به ثبت رساند.

دو بهترین موقعیت گلزنی برای سویا توسط اوکامپوس در دقایق76 و 81 به دست آمده بود ولی او نتوانست از این فرصت استفاده نماید. ضمن اینکه چیچاریتو در دقیقه86 بازی دروازه کورتوا را گشود اما به دلیل آفساید از سوی داور پذیرفته نشد.

در سایر بازی های امشب ختافه با 4 گل مهمانش مایورکا را برد، اسپانیول در خانه 3-1 به رئال سوسیه داد باخت، والنسیا با لگانس 1-1 مساوی کرد، اتلتیک بیلبائو نیز 2-0 آلاوز را شکست داد.

در جدول لالیگا، بیلبائو با 11 امتیاز و +5 تفاضل گل در صدر ایستاده، رئال مادرید با 11 امتیاز و +4 تفاضل گل در جایگاه دوم قرار گرفت و گرانادا با 10 امتیاز و تفاضل گل بهتر سوم است.

این در حالیست که بارسلونا با شکست 2-0 برابر گرانادا با 7 امتیاز در جایگاه هشتم ایستاده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала