Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بنزما و ضربه سری که به یک طلسم پایان داد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید با گل‌زنی در دیدار برابر سویا به رکورد 20 گل ستاره بارسلونا رسید.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال ماردید توانست به رکورد 20 گل در یک سال برسد که در پنج لیگ برتر اروپا تنها چهار مهاجم به آن دست یافتند. لیونل مسی، روبرت لواندوفسکی، کیلیان ام‌باپه و سرخیو آگوئرو چنین آماری را به ثبت رساندند. لئونل مسی در سال  2019 تاکنون 20 گل به ثمر رسانده است.

کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توخل: بنزما یکی از کم سابقه ترین بازیکنان جهان است

فوق ستاره آبی‌اناری‌ها هنوز در فصل جدید گلی به ثمر نرسانده است. او نخستین بازی‌اش برابر گرانادا نتوانست گلی به ثمر برساند و تیمش مغلوب این دیدار شد. سرخیو آگوئرو، بنزما و مسی به یک اندازه گلزنی کردند و لواندوفسکی و ام‌باپه با یک گل کمتر بهترین گلزنان بایرن مونیخ و پاری‌سن‌جرمن هستند. این دو بازیکن با یک گل در نزدیکی مسی، آگوئرو و بنزما قرار دارند. مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی نیز فصل را به طور فوق‌العاده‌ای شروع کرد. او توانست هشت گل به ثمر برساند. بنزما برابر سویا یک آمار قابل توجه دیگر به ثبت رساند. مهاجم فرانسوی در 19 بازی برابر این تیم 9 گل به ثمر رسانده است و 10 پاس گل داده است. او برابر بارسلونا نیز 9 گل به ثمر رسانده است. تنها مقابل تیم‌هایی همچون اتلتیک بیلبائو (۱۱)، مالاگا (۱۰) و گرانادا (۱۰) بیشتر گلزنی کرده است.

این در حالیست که رئال مادرید پس از 17 سال جازه نداد سویا در سانچس پیسخوان دروازه‌اش را باز کند. کهکشانی‌ها همچنین پس از 9 بازی رسمی توانست کلین‌شیت کند. آخرین بار این تیم برابر ختافه در فصل قبل موفق شده بود گل نخورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала