Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال برای کسب نتیجه تا آخرین رمق می جنگد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید دیشب در زمین سویا به برتری یک گله رسید و کمتر کسی برتری برای این تیم را پیش بینی می کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کمتر کسی می توانست چنین هفته دشواری را برای رئال مادرید با این موفقیت مثبت پیش بینی کند، اما پس از 3-0 شکست در پارک دو پرنس، زین الدین زیدان دوباره تیمش را احیا کرد تا به برتری 1-0 برابر سویا رسید.

فشار فوق العاده ای روی شاگردان زیزو بعد از شروع فصل جدید لالیگا سانتاندر وجود داشت که این تنها با شروع فاجعه بار رقابت های لیگ قهرمانان بر آنها افزایش یافت.

در روزهایی که تیبو کورتوا سه گل به قهرمان فرانسه تحفه داد، جلسات تمرینی رئال با اما و اگرهایی برگزار شد اما زیدان با شور و اشتیاق بیشتر با بازیکنانش تمرین کرد و شاید کسی سفر به آندلس را برای آنها بخصوص در زمینی که در فصول اخیر شکست خورده اند، آسان فکر نمیکردند ولی زیزو با تیمش این چالش جدی را پذیرفت.

فلورنتینو پرز هم روز جمعه در تمرینات به منظور گرفتن عکس رسمی باشگاه برای رقابت های 2019/20 حضور یافت اما برای فراموش شدن اتفاقات اخیر، او حرفی به بازیکنان نزد و بازیکنان نیز پس از اشتباهاتی که در فرانسه مرتکب شده بودند می دانستند که باید کارها را در زودترین فرصت ممکت انجام دهند و ناامید نبودند.

صبح روز یکشنبه نیز دیدار دیگر بین زیدان، پرز و بازیکنان برگزار شد تا رییس باشگاه خود را در جدال با سویا  نزدیک به تیم نشان دهد و در آن جلسه از بازیکنان حمایت کرد و بازیکنان هم قول دادند که سه امتیاز را از آندلس بگیرند.

این دقیقاً همان اتفاقی بود که افتاد، هر بازیکن رئال مادرید یکشنبه شب تلاش کردند تا برتری 1-0 برای تیمش شان ثبت شود.

این بازی برای درخشش فنی یا مهارت نشان دادن نبود، بلکه شبی برای عزم و تمرکز دفاعی بود. گرت بیل و خامس رودریگز دو بهترین بازیگر بودند که در آن دیدار دوباره همه چیز را به مسئولیتهای دفاعی خود واگذار کردند و به نظر می رسد که این بحران پشت سر گذاشته شد و اعتماد به نفس از چنین پیروزی به دست خواهد آمد، اما آنچه که برای زیدان مهمتر است این است که تیم وی دقیقاً همان یک تیم بازی کرده است و این به آنها کمک می کند تا در ماه های آینده برنده مسابقات بیشتر شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала