Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: پیروزی برابر سویا بهترین بازی رئال مادرید بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید به این باور است که پیروزی تیمش برابر سویا، بهترین بازی از زمان بازگشتش ره برنابئو بود.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی کهکشانی‌ها پس از پیروزی 1 – 0 برابر سویا در هفته پنجم لالیگای اسپانیا، پس از پایان این بازی در صحبت با شبکه تلویزیونی "مووی استار" در پاسخ به پرسش خبرنگار که «فکر نمی‌کنید این بهترین بازی رئال از زمان بازگشت تان به رئال مادرید بود؟ گفت: «دقیقا! این بهترین بازی رئال مادرید از زمان بازگشت من به این تیم بود. کمک بازیکنان به یک دیگر در زمین بازی نکته خیلی مهمی بود. البته دشواری‌های نیز در این بازی وجود داشت، اما بازی در رامون سانچس پیسخوان واقعا دشوار است».

کریم بنزما Футбол. Лига чемпионов. Финал. Матч Реал Мадрид - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
برتری شاگردان زیزو در آندلس

زیدان در در خصوص عدم تأثیرگذاری ادن هازارد، خامس رودریگز و گرت بیل در فاز هجومی کهکشانی‌ها در این بازی گفت: « این را می‌دانیم که می‌توانیم خطراتی روی دروازه حریف خلق کنیم اما عملکرد دفاعی تمامی اعضای تیم، نقش اساسی در پیروزی ما مقابل سویا بود. در بازی‌های سخت اینچنینی، همه باید در امر دفاعی به تیم کمک کنند. هازارد، خامس و بیل هم تلاش زیادی در فاز دفاعی کردند. ما در طول 90 دقیقه عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتیم و به بازیکنانم هم بابت این برد تبریک می‌گویم».

تک گل این دیدار حساس را کریم بنزما در دقیقه 64 به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала