سفر سرپرستان وزارت دفاع و داخله افغانستان به غزنی

© وزارت داخله سفر سرپرستان وزارت دفاع و داخله افغانستان به غزنی
سفر سرپرستان وزارت دفاع و داخله افغانستان به غزنی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرپرستان وزارت های دفاع ملی و امورداخله در سفری به ولایت غزنی وضعیت امنیتی آن ولایت را بررسی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان نوشت: اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی، محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله و اسکات میلر قوماندان عمومی نیروهای پشتیبانی قاطع در افغانستان، پیش از ظهر امروز به ولایت غزنی رفته ضمن ارزیابی وضعیت امنیتی با مسئولان ملکی و نظامی آن ولایت دیدار کردند.
این وزارت در ادامه نوشته است: این هیات بلند رتبه در نشستی که در مقر لوای سوم ارتش ملی داشتند، از پیشرفت های عملیات موفقانه نیروهای امنیتی و دفاعی زیر نام «مبین» که در بخشهای مختلف ولایت غزنی به خصوص در ولسوالی جغتو راه اندازی نموده اند، قدردانی نموده تصریح کردند که این عملیات برای نیروهای امنیتی و دفاعی پردست آورد بوده و ضربات سنگینی به دهشت افگنان طالب در آن ولایت وارد گردیده است.

معرفی سرپرستان وزارت های دفاع و داخله از سوی رئیس جمهور غنی - اسپوتنیک افغانستان
معرفی سرپرستان وزارت های دفاع و داخله از سوی رئیس جمهور غنی

وزارت داخله در ادامه درباره سفر سرپرستان وزارت داخله و دفاع نوشته است: سرپرستان وزارت های امورداخله و دفاع ملی بر تامین امنیت راه های مواصلاتی ولسوالی ها تاکید نموده به مسئولان هدایت دادند که به منظور تامین امنیت بهتر این راه ها، بیز های مشترک امنیتی را در بخش های مختلف ولسوالی جغتو و دره قیاق آن ولسوالی ایجاد نمایند.
همچنان سرپرستان وزارت های امور داخله و دفاع ملی در این نشست روی تامین امنیت برگذاری انتخابات صحبت نموده به مسئولین دستور دادند که بخاطر فراهم سازی زمنیه مشارکت مردم ولایت غزنی در این پروسه ملی، با تمام توان تلاش نموده تا مردم بتوانند در فضای امن زعیم آینده کشور خود را تعین نمایند.

یادآوری می کنیم، که عملیاتی بنام «مبین» روز جمعه از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در ولایت غزنی راه اندازی گردید، که در نتیجه این عملیات همه بخش های ولسوالی جغتو از وجود دهشت افگنان طالب پاکسازی گردید و نیز در این عملیات تلفات سنگین به این گروه تروریستی در ولایت غزنی وارد گردیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала