Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع تازه‌وارد رئال مادرید مصدوم و دربی را از دست داد

© Photo / FB/ Ferland Mendyفرلاند مندی
فرلاند مندی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرلاند مندی مدافع چپ رئال مادرید با غیبت در تمرین امروز و تایید مصدومیتش از سوی تیم پزشکی، بازی فردا برابر اوساسونا را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه آس، فرلان مندی، مدافع چپ فرانسوی رئال مادرید از ناحیه زانوی پای چپ آسیب دیده است و دو تا سه هفته خانه‌نشین خواهد بود. به این ترتیب مارسلو به عنوان تنها گزینه زین‌الدین زیدان برای سمت چپ خط دفاعی به کارش ادامه می‌دهد، هر چند که او نیز در حال حاضر مصدوم است.

منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
اعلام ترکیب سیتی – واتفورد؛ بازگشت مندی به خط دفاع+عکس

به این ترتیب زین‌الدین زیدان باید برای بازی فردا شب تیمش باید بازیکنی را از سایر پست‌ها برای پوشش سمت چپ خط دفاعی انتخاب کند، هرچند انتظار می‌رود که مارسلو برای دربی مادرید برگردد. تصور می‌شود که زیزو از ناچو برای پر کردن جای خالی دو دفاع چپ مصدومش استفاده کند. مندی که تابستان امسال از لیون به رئال مادرید پیوست، ماه جولای و در پیش فصل دچار مصدومیت شده بود و یکی دو هفته ابتدایی لالیگا را هم از دست داده بود. مندی یکی از بازیکنان برجسته در دیدار برابر سویا بود. او به دلیل آسیب دیدگی مارسلو توانست در ترکیب اصلی بازی کند و نمایش خوبی از خود بر جای گذاشت. مدافع برزیلی همچنان مصدوم است. او امروز به تنهایی تمرین کرد. مارسلو برابر اوساسونا حضور نخواهد داشت. به همین خاطر زیدان باید به دنبال راه حلی برای پوشش این منطقه باشد.

خبر خوب برای مادرید این است که ایسکو شرایط بازی کردن دارد. هافبک اهل مالاگا با دیگر بازیکنان تمرین کرد و می‌تواند در فهرست زیدان برای دیدار فردا باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала