Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دل‌بوسکه: نیمار احمق است!

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر ویسنته دل بوسکه
ویسنته دل بوسکه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ویسنته دل بوسکه، سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته کارهای نیمار احمقانه است و نمی‌تواند الگو باشد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، ویسنته دل بوسکه در یک مصاحبه‌ی تلویزیونی در مورد ستاره‌های فعلی دنیای فوتبال صحب کرد. دل‌بوسکه، لیونل مسی را بهترین بازیکن عنوان کرد و نیمار را به کیلیان ام‌باپه ترجیح داد. این سرمربی سابق اسپانیایی در این مورد گفت: برای من همیشه مسی بهترین است اما به معنای بی ارزش کردن کریستیانو رونالدو نیست. مسی و رونالدو محدودیت ندارند».

نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار: زدن گل اعتماد به نفسم را بالا می‌برد

از او در مودر کیلیان امباپه پرسیده شد افزود: «او از توانایی‌ بالایی برخوردار است و می‌تواند جانشین رونالدو و مسی شود. البته این را نباید فراموش کرد که تا رسیدن به این دو ستاره فاصله زیادی را گذارند. قرار اگر بر این باشد که من از میان نیمار و امباپه یکی را انتخاب کنم، مهاجم برزیلی را برمی‌گزینم. او کارهای احمقانه زیادی انجام می‌دهد و به هیچ وجه الگوی مناسبی نیست اما به عنوان یک بازیکن خیلی خوب است».

دل‌بوسکه در مورد جایزه‌ی بهترین‌های فیفا نیز صحبت‌ کرد و گفت: «فیفا دو جایزه خوب اهدا کرد. همچنین رییس فیفا درباره مبارزه با نژادپرستی صحبت کرد. فوتبال باید وسیله‌ای باشد برای مبارزه با این مسائل. سرمربی پیشین تیم ملی اسپانیا درباره لالیگای بدون بارسلونا گفت: «این را نمی‌توانم تصور کنم که روزی بارسلونا در لالیگا حضور نداشته باشد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала