Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: از مراسم بهترین‌ها خبر ندارم! بازی برابر اوساسونا برایم مهم است

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید پیش از دیدار با اوساسونا عنوان کرد که باید مثل بازی گذشته شان برابر سویا عمل کنند.

به گزارش اسپوتینک، درر هفته ششم  رقابت‌های لالیگا اسپانیا فردا شب در حساس‌ترین دیدار رئال‌مادرید میزبان اوساسوناست. سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها در نشست خبری پیش از بازی گفت: مهمترین چیز در شرایط کنونی این است که به عنوان یک تیم همدل بازی کنیم. در بازی با سویا همه باهم از دقیقه اول تا پایان بازی همدل بودیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم. پیروزی در تمام دیدارها سخت است چون رقابت در لالیگا سخت است.»

زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: پیروزی برابر سویا بهترین بازی رئال مادرید بود

زیدان در ادامه صحبت‌های افزود: «ما مصدومیت های بازیکنانمان رنج می بریم ولی این جزئی از فوتبال است. بازیکنان که در رئال حضور دارند بهترین های دنیا هستند. باید مقابل اوساسونا مثل بازی با سویا عمل کنیم». او همچنان در مودر مراسم بهترین های سال فیفا که شب گذشته برگزار شد، گفت: «من حتی این مراسم را تماشا نکردم. من چیزی از جوایز بهترین ها نشنیدم چون کسانی که رای دادند در نهایت بهترین ها را انتخاب کردند».

رئال مادرید که پس از شکست سنگین ازپی اس جی در بحران فرو رفته بود، یکشنبه شب در زمین سویا موفق به پیروزی 0-1 شد تا نه تنها از زیر فشار فزاینده انتقادات خارج شود که به رتبه دوم لالیگا هم برسد و اکنون تنها با تفاضل گل کمتر از بیلبائو در رده دوم جای دارد. رئال خود را برای بازی فردا شب مقابل اوساسونا مهیا می کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала