Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تباس: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018
Barcelona's Lionel Messi, right and Real Madrid's Cristiano Ronaldo greets each other before a Spanish La Liga soccer match between Barcelona and Real Madrid, dubbed 'el clasico', at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Sunday, May 6, 2018 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خاویر تباس رییس سازمان لالیگا باورمند است که لیونل مسی، بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

به گزارش اسپوتنیک، بحث درباره اینکه چه کسی بزرگترین بازیکن است، اغلب نام های مسی، رونالدو، مارادونا و پله مورد توجه قرار می گیرد، اما تباس نظر متفاوتی دارد.

لیونل مسی دوشنبه شب توانست جایزه بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را از آن خود نماید و پس از آن ستاره ها و چهره های سرشناس دنیای فوتبال در مورد او نظر دادند اما در این بین خاویر تباس رییس سازمان لالیگای اسپانیا می گوید که لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است.

تباس می گوید: او بهترین بازیکن تاریخ است. ما خوشحالیم که او را در لالیگا داریم. من نمی توانم لیگ را بدون مسی تصور کنم. او در لیگ اسپانیا به دنیا آمد و امیدوارم که او در اینجا با حرفه اش وداع کند."

نیمار ستاره برزیلی پاری سنت ژرمن که نتوانست دوباره به بارسا برگردد، تباس در مورد او نیز گفت: "من دوست داشتم نیمار به لالیگا برگردد. چگونه می توانم دوست نداشته باشم که یک بازیکن در آن سطح در لالیگا نباشد؟ درست همانطور که دوست دارم گواردیولا یا مورینیو مربی یکی از تیم های فوتبال اسپانیا باشند. ما آرزو داریم که بهترین ها را داشته باشیم. امیدوارم روزی نیمار در یک باشگاه اسپانیایی بازی کند."

در همین حال تباس در ماه آگست به مارکا گفته بود: "بازیکنی مثل نیمار در کشورهایی که به دنبال او هستند ، به شما امتیاز می دهد، اما او یک عنصر اساسی نیست، حتی کریستیانو رونالدو هم نبود. از طرف دیگر لیونل مسی یک عنصر اساسی است زیرا او میراث لالیگا است."

تباس در حالی مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرد که وی در بازی دیشب تیمش برابر ویارئال مصدوم شد.

گفتنی است، برنده پنج بار توپ طلا از سال 2004 در بارسلونا پدیدار شد و تا کنون با این تیم 34 عنوان قهرمانی مختلف را جشن گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала