Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی دوبار رونالدو را انتخاب کرد اما رونالدو هرگز

© AFP 2023 / Ben STANSALLNominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.
Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از مراسم معرفی بهترین های فیفا، اینکه کاپیتان های تیم های ملی به کدام بازیکن ها رای دادند نیز رسانه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش اسپوتنیک، طی سالهای اخیر اینکه کاپیتان های تیم های ملی به کدام بازیکن رای می دهند بارها مورد توجه قرار گرفته است.

اما در این بین، رای دادن رونالدو و مسی بیشتر رسانه ها را تحت تاثیر قرار داده است.

مسی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی چه کسی را مرد سال فوتبال جهان می‌داند؟

در برنامه رای گیری، در حالیکه رونالدو برای مسی هرگز به عنوان بهترین بازیکن رای نداده، اما مسی با رای خود در دوشنبه شب، برای دومین سال به فوق ستاره پرتگالی رای داد.

ابر ستاره آرژانتینی با کسب جایزه بهترین بازیکن سال، رکورد ششم این جایزه را به خود اختصاص داد و کریستیانو رونالدو با ویرجیل فان دایک دوم و سوم شدند.

مسی که فصل گذشته در 58 بازی 58 گل زده بود شایسته این جایزه بود در حالیکه رونالدو در 47 بازی، 54 گل به ثمر رساند.

پس از مراسم اهدای جوایز در میلان، لیست کاملی از رأی گیری مشخص شد که نشان می دهد لیونل مسی به عنوان انتخاب شماره یک، به سادیو مانه لیورپول رای داده است، رقیب بلند مدتش کریستیانو رونالدو را در رده دوم و فرانکی د یونگ در رده سوم قرار گرفته است.

از سوی دیگر رونالدو، ماتیس د لیخت هم تیمی جدیدش در یوونتوس را به عنوان بهترین انتخاب خود برگزیده، در حالی که د یونگ هافبک سابق آژاکس و کیلیان امباپه مُهاجم PSG در رده سوم قرار گرفتند.

هیچکدام از رقبای احتمالی این فوق ستاره 34 ساله در سه تیم برتر خود حضور ندارند که یک روند معمولی در الگوهای رای گیری وی در سالهای گذشته است و رونالدو غالباً در جوایز بهترین یا توپ طلا به هم تیمی های فعلی خود رای داده است.

رونالدو در جوایز سال گذشته FIFA Best تصمیم به انتخاب رافائل واران گرفت، در حالی که مسی به لوکا مودریچ برنده نهایی رای داد. اما یک موردخاص واضح است، رونالدو هرگز به لیونل مسی رأی نداده اما اعجوبه آرژانتینی دو بار او را برگزده است.

مهاجم بارسا در سال گذشته موفق به کسب سه عنوان برتر در هر دو جایزه نشد اما مطمئناً اوضاع این بار تغییر کرده است، این درحالی است که رونالدو ماه گذشته حریف اصلی را در مراسم بهترین های سال اروپا، ستایش کرد.

رونالدو در آن مراسم گفت: "15 سال است که من و مسی در این صحنه حضور داریم، من نمی دانم آیا این اتفاق در تاریخ فوتبال اتفاق افتاده است یا خیر، دو پسر، در همان مرحله، در همه زمان ها. این کار آسانی نیست. ما رابطه خوبی داریم.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала