Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستریونایتد به دنبال جذب دمبله و مانژوکیچ در جنوری

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر سولسشایر
سولسشایر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد می خواهد عثمان دمبله و ماریو ماندزوکیچ را به عنوان مهاجمان جدید در جنوری به‌خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد می خواهد در ژانویه یک مهاجم را به خدمت بگیرد، به گزارش اندیپندنت، سرمربی اوله گونار سولسشایر از دو بازیکن یعنی عثمان دمبله و ماریو ماندزوکیچ خواسته است تا در جنوری به این تیم بپیوندد.

سولسشایر می خواهد بعد از از دست دادن روملو لوکاکو و الکسیس سانچز (هر دو به اینتر) در تابستان به حمله خود بیفزاید و دو بازیکن مذکور میتواند جایگزین هر یک از آنها شود. بنابراین، مصدومیت آنها را کوتاه کرده است ، در حالی که مارسیال و رشفورد هر دو بازی امشب در جام اتحادیه برابر روچدایل را از دست داده‌‌اند.

پس از شکست 2-0 ابتدای هفته برابر وستهام، سولسشیر و معاون اجرایی رئیس اد وودوارد برای گفتگو در مورد خریدها در زمستان ملاقات کردند.

مربی احساس می کند تیم نیاز دارد تا قدرت بیشتری را در خدمت حمله داشته باشد. بعد از نام ماندزوکیچ که در تابستان نیز هدف قرار گرفته بود، نام دمبله به وجود آمد، اگرچه اندیپندینت می گوید که توافق برای بارسلونا به دلیل بالا رفتن قیمت وی ​​دشوار خواهد بود.

دمبله که روز سه شنبه از مصدومیت همسترینگ مقابل ویارئال برگشت، هنوز جای اصلی در نیوکمپ پیدا نکرده است. وینگر سابق بوروسیا دورتموند بازی های خوبی داشته است اما مصدومیت او را عقب نگه داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала