ترامپ از" بدرفتاری" امریکایی ها نسبت به خود شاکی است

© AP Photo / Evan Vucciترامپ از" بدرفتاری" امریکایی ها نسبت به خود شاکی است
ترامپ از بدرفتاری امریکایی ها نسبت به خود شاکی است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریکا از برخورد ناپسند امریکایی ها نسبت به خود گله‌مند است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امروز چهار شنبه (25 آگست) در حساب کاربری خود در توییتر از برخورد ناپسند امریکایی ها نسبت به خود گله نمود.

دونالد ترامپ نوشت: امروز در امریکا بدتر از هر رهبر دیگر در طول تاریخ این کشور با وی برخورد می شود.

وی گفت: "در تاریخ کشور ما هیچ رئیس جمهوری تا کنون  با رفتار وحشتناکی، همانند آنچه که با من صورت می گیرد مواجه نشده است، دموکرات ها آغشته با ترس و نفرت هستند".

ترامپ اوضاع فعلی را "شکار جادوگران" نامید و خواستار جلوگیری از چنین رفتار با روسای جمهور آینده امریکا شد.

او در چند رشته توئیت اقدام دموکرات ها را مشابه تلاش آنها در زمان تحقیق درباره ارتباط احتمالی کارزار انتخاباتی او با روسیه دانست و این کار دموکرات ها را «آزار و اذیت رئیس جمهوری» نامید.

 وی نوشت، در روز مهمی که او توانسته "در سازمان ملل کارهای زیاد و موفقیت های زیادی" حاصل کند، دموکرات ها سعی در تخریب دارند.

نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان، رسما آغاز تحقیقات برای استیضاح رئیس جمهوری آمریکا را اعلام کرد. 

در حالی رئیس مجلس نمایندگان آغاز تحقیقات رسمی برای استیضاح ترامپ را اعلام کرد که در یک هفته اخیر موضوع تماس ترامپ و رئیس جمهوری اوکراین مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود.

روند استیضاح در امریکا پیش ازاین کم سابقه بود. مجلس نمایندگان ابتدا باید تحقیقات را انجام دهد و پس از رای به آن، سنا روند استیضاح را انجام می‌دهد. استیضاح برای برکناری رئیس جمهور در سنا به رای دو سوم اعضا دارد. این در حالی است که در حال حاضر اکثریت نسبی سنا در اختیار جمهوریخواهان است که هم حزبی ترامپ هستند.

در امریکا اندرو جانسون،‌ ریچارد نیکسون و بیل کلینتون سه رئیس جمهوری بودند که با روند استیضاح مواجه شدند اما تنها نیکسون بود که خودش با استعفا پیش از رای استیضاح بعد از رسوایی واترگیت، کناره‌گیری کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала