امریکا، یک شرکت، سه شهروند و پنج کشتی روسی را تحریم کرد

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر امریکا، یک شرکت، سه شهروند و پنج کشتی روسی را تحریم کرد
امریکا، یک شرکت، سه شهروند و پنج کشتی روسی را تحریم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایالات متحده امریکا می گوید به دلیل نقض تحریم‌ها، ایجاد طرح تحویل سوخت حمل ونقل هوایی به کشور سوریه، یك شركت روسی با سه شهروند این کشور و پنج کشتی تحریم به لیست جدید تحریم ها اضافه شدند.

به گزارش اسپوتینک، دفتر كنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریكا (OFAC) تحریم ها را علیه، یك شركت، سه شهروند و پنج کشتی روسی، به دلیل ارسال سوخت جت به نیروهای نظامی روسیه که در سوریه فعالیت دارند، اعمال کرده است.

تحریم های جدید امریکا در برابر 12 گروه و شخص - اسپوتنیک افغانستان
تحریم های جدید امریکا در برابر 12 گروه و شخص

طبق گزارشات وزارت خزانه داری امریکا، این کشور تحریم ها را علیه شرکت «Maritime Assistance LLC» به دلیل طرح دور زدن تحریم ها در سوریه، برای تامین سوخت حمل و نقل هوایی برای نیروهای روسیه در سوریه، اعمال کرده است.

به گفته وزارت دارایی، شرکت «سوفراخت» تلاش میکرد تا پنهان کند و همچنان به تأمین سوخت سوریه ادامه می دهد و برای این کار از «Maritime Assistance LLC» استفاده کرد. "تحقیقات مشترک اداره تحقیقات فدرال، وزارت دادگستری و وزارت دارایی نشان داد كه «Maritime Assistance LLC» به نمایندگی از «سوفراخت» مبلغ پرداختی را برای ادامه اجرای قراردادهای فروش و تحویل سوخت حمل و نقل هوایی در سالهای 2016 و 2017 به شهر بانیااس سوریه انجام داده است، درست جایی كه برای هواپیماهای نظامی روسیه مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این ، خزانه داری ایالات متحده تحریم هایی را علیه سه مدیر شرکت «سوفراخت» اعمال کرد که طبق گفته این آژانس در این طرح شرکت کردند. به گفته وزارت دارایی ، آنها ، به نمایندگی از «سوفراخت» ، پشتیبانی فنی ، مالی و سایر پشتیبانی را به دولت سوریه برای شرکت حمل و نقل نفت (SCOT) ارائه دادند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала