بن سلمان: قتل خاشقجی تحت نظر من اتفاق افتاد

© REUTERS / HANDOUTبن سلمان: قتل خاشقجی تحت نظر من اتفاق افتاد
بن سلمان: قتل خاشقجی تحت نظر من اتفاق افتاد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولیعهد سعودی اعتراف کرد که قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی در قنسولگری عربستان در استانبول، تحت نظارت وی به انجام رسیده است. وی پس از گذشت ماه‌ها از قتل خاشقجی مسوولیت آن را برعهده گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی پس از گذشت ماه‌ها از قتل جمال خاشقجی مسئولیت آن را برعهده گرفت.

خبرگزاری رویترز بر اساس مستندی که شبکه پی‌بی‌اس قرار است هفته آینده به نمایش بگذارد، به نقل از محمد بن سلمان درباره قتل جمال خاشقجی نویسنده و منتقد سعودی که در قنسولگری عربستان در استانبول کشته شد، نوشت: «این اتفاق تحت نظر من صورت گرفت. من همه مسوولیت آنرا می‌پذیرم، زیرا آن (قتل خاشقجی) تحت نظر من اتفاق افتاد».

جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی که از سال 2017 میلادی در ایالات متحده امریکا زندگی و به حیث مرورگر در روزنامۀ واشنگتن پست کار می‌کرد، وی پس از ورود به سرقنسولگری عربستان در استانبول ناپدید شد، رسانه های دولتی عربستان سعودی روز 20 اکتوبر 2018 گزارش دادند، جمال خاشقجی در جریان نزاع با کارمندان سرقنسولگری جان خود از دست داده است. پس از گذشت ماه‌ها چگونگی انجام جنایت و زمان و مکان آن مشخص شده، اما هنوز از جنازه وی خبری نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала