Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ: به خاطر بارسلونا پیشنهاد سیتی و پی‌اس‌جی را رد کردم

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر فرانکی دی یونگ
فرانکی دی یونگ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرنکی دی یونگ، ستاره هالندی باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین صحبت‌هایش گفته که او بر علاوه بارسلونا از دو باشگاه بزرگ دیگر نیز پیشنهاد داشت اما به خاطر کاتالانی‌ها به آنان پاسخ رد داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسپورت 360، دی‌یونگ یکی از خریدهای گران‌قیمت بارسلونا در این تابستان بود. این ستاره هالندی پس از درخشش در آژاکس با 75 میلیون یورو به بارسلونا پیوست این درحالی بود که او از باشگاه‌های پاری‌سن‌جرمن و منچستر سیتی هم پیشنهاد داشت.

آندره پیرلو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیرلو: دی یانگ شبیه من است

دی‌یونگ در این مورد به توضیحات بیشتر پرداخت و گفت: «من از باشگاه‌های منچسترسیتی و پاری‌سن‌جرمن نیز پشنهاداتی دریافت کرده بودم اما ترجیح دادم که به بارسلونا بپیوندم. چون این تیم از تیم‌های مورد علاقه من است. در حال حاضر صحبت در این خصوص دشوار است، اما اگر راهی بارسلونا نمی‌شدم قطعا از بین سیتی و پی‌اس‌جی یکی را انتخاب می‌کردم. من بارسلونا را برای پول انتخاب نکردم چرا که پول اصلا هدف من نیست. در نشست‌های که با مدیران باشگاه بارسلونا داشتم اصلا مسائل مالی مطرح نبود. بارسلونا گزینه نخست من بود چرا که آنها بیشترین توجه را داشتند».

او در پایان صحبت‌های اضافه کرد: «بارسلونا نخستین بار در سال 2018 با مدیر برنامه‌های من تماس گرفت. وقتی خبر شدم که آنان علاقه‌مند جذب من هستند، بسیار خوشحال شدم. خیلی زود با بارسلونا به توافق رسیدیم و در نهایت قراردادم را امضا کردم». تیم والورده در فصل روان رقابت‌های لالیگا نتایج خوبی به دست نیاورده است. آبی‌اناری‌ها از با 10 امتیاز از 6 بازی در رده پنجم جای دارد و با رئال مادرید صدرنشین چهار امتیاز فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала