Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زلاتان در یک قدمی ورزشگاهی که مارادونا را متولد کرد

© REUTERS / SERGIO PEREZزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش آ.اس، رییس و مدیر ورزشی باشگاه بوکا جونیورز آرژانتین حضور قریب‌الوقوع زلاتان ابراهیموویچ را در این باشگاه تایید کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، باشگاه بوکا جونیورز پس از اینکه "ماینو رایولا" مدیر برنامه‌های زلاتان، موکل خود را به این باشگاه پیشنهاد کرد، مصمم شده است تا پیشنهادی جدی را برای جذب مرد سوئدی مطرح کند. این در حالی است که براساس تایید منابع نزدیک به مذاکرات، «دنیل آنجلیچی» و « نیکولاس بوردیسو» که به ترتیب رییس و مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی محسوب می‌شوند، چراغ سبز عملیات مذکور را صادر کرده‌اند.

زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
!زلاتان: بهترین بازیکن تاریخ لیگ امریکا هستم و شوخی هم ندارم

در صورتی که بوکا بتواند مهاجم سویدنی پرتب‌وتاب را جذب کند، پس از «دنیله دروسی» مرد افسانه‌ای باشگاه آ.اس رم که تابستان جاری راهی بوینس‌آیرس شد، دومین کودتای بزرگ باشگاه پرهوادار آرژانتینی خواهد بود با این حال، دستمزد بالای زلاتان مانع بزرگی بر سر تحقق این انتقال محسوب می‌شود اما قرارداد کنونی مرد سوئدی پایان دسامبر سال جاری با ال‌ای‌گلکسی به اتمام می‌رسد و بعید است که وی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند. ابراهیموویچ پیش از این پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای را از لیگ ستارگان قطر رد کرده است؛ پیشنهادی که بی‌شک باشگاه آرژانتینی نمی‌تواند با آن برابری کند اما این موضوع که مرد 37 ساله سویدنی به دنبال فصلی رمانتیک‌تر در دوران حرفه‌ای خود است، شاید آرژانتین با هواداران پرشورش مقصدی مناسب برای وی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала