Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: صدرنشینی در این مقطع معنایی ندارد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان
زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها پس از پیروزی 2 – 0 برابر اوساسونا، تحت تأثیر صدرنشینی در لالیگا قرار نگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، سرمربی رئال مادرید از صدرنشینی تیمش در لالیگا خوشحال است اما تاکید کرد که فعلا صدرنشینی اهمیت ندارد و تیمش باید با قدرت به راه خود ادامه دهد. رئال مادرید در هفته ششم رقابت‌های لالیگا از اوساسونا پذیرایی کرد. شاگردان زیدان در این دیدار خانگی توانست با دو گل به پیروزی برسد تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان با پلان B به دنبال پیروزی برابر اوساسانو

زیدان پس از پایان بازی در نشست خبری حضور یافت و گفت: « ما صدرنشین هستیم اما هیچ معنایی ندارد. مهم این است که همین مسیر را ادامه دهیم. باید به کاری که انجام می دهیم باور داشته باشیم. لحظات پیچیده ای هم خواهیم داشت. به همه بازیکنان تیمم اعتماد و اعتقاد دارم. آنها بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و همگی از آمادگی بالایی برخوردارند».

او درباره وینیسیوس و رودریگو زننده دو گل تیمش در این دیدار گفت: « من روی همه بازیکنانم حساب می کنم. برای وینیسیوس و رودریگو خوشحالم. گاهی اوقات فراموش می کنیم که آنها دو نوجوان هستند و احساس گلزنی در سانتیاگو برنابئو را امشب دیدیم. کنترل رودریگو را دوست داشتم، و گلزنی در این ورزشگاه برای وینیسیوس بسیار مهم بود، پس برای او هم خوشحالم».

سرمربی فرانسوی رئال مادرید در پایان صحبت‌های افزود: «با انگیزه و تلاش زیاد به راه خود ادامه می‌دهیم. هنوز در آغاز راه هستیم و باید بیشتر تلاش کنیم. تاکنون نه تنها بد نبوده‌ایم بلکه بسیار خوب هم نتیجه گرفته‌ایم. باید با این اقتدار هم در حمله و هم در دفاع به کار خود ادامه دهیم».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала