Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه مدعی جزیره راهی دور بعد جام اتحادیه شدند

© Photo / LFC / LFCتیم باشگاهی لیورپول
تیم باشگاهی لیورپول  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد با دشواری و چلسی به آسانی موفق به شکست رقبای خود در دور سوم جام اتحادیه شدند.

به گزارش اسپوتینک، در ادامه ‌های دور سوم جام اتحادیه انگلیس، چهارشنبه شب هشت بازی برگزار شد که لیورپول، چلسی و منچستریونایتد راهی دور بعد شدند. چلسی در خانه خود توانست با نتیجه سنگین 7-1 گریمزبی را شکست دهد. در این دیدار راس بارکلی در دقیقه 4، باتشویی دقیقه 7، پدرو در دقیقه 43، زوما دقیقه 56، ریس جیمز در دقیقه 82، بار دیگر باتشویی در دقیقه 86 و در نهایت هادسون اودوی در دقیقه 89 گلزنان چلسی در این مسابقه بودند.

سرخ‌پوشان نیز در برابر ام کی داونز 2-0 پیروز شدند. برای سرخ‌های آنفیلد در این دیدار میلنر و هوور گلزنی کردند. منچستریونایتد هم پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه روچدیل توانست در ضربات پنالتی 5-3 پیروز شود. گل یونایتد را در وقت معمول بازی گرینوود زد و در ‌ها، ماتا، پریرا، فرد، گرینوود و جیمز برای یونایتد گلزنی کردند.

در دیگر ‌ها، برایتون در خانه خود 3-1 مقابل استون ویلا شکست خورد و حذف شد. برتون 2-0 بورنموث لیگ برتری را شکست داد. اکسفورد یونایتد نیز با نتیجه سنگین 4-0 وستهم را از پیش رو بردارد. ساندرلند 1-0 از سد شفیلدیونایتد گذشت و ولوز هم بعد از تساوی 1-1 برابر ردینگ، در ضربات پنالتی 4-2 برنده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала