Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فوری؛ بارسلونا ۳۰۰ یورو جریمه شد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر بارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال اسپانیا باشگاه بارسلونا را بابت مذاکره خارج از عرف با آنتوان گریزمان، 300 یورو جریمه کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس کمیته برگزاری بازی‌های لالیگا بارسلونا را به خاطر مساله آنتوان گریزمان 300 یورو جریمه می‌کند.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نئوکمپ میزبان، اما با سکو‌های خالی

این سازمان تصمیم گرفت درهای نوکمپ را برای یک بازی نبندد. خوانتکسو لاندابرئا، قاضی پرونده شکایت اتلتیکو مادرید از بارسلونا دو پیشنهاد داد و اعلام کرد می‌توان باشگاه را ۳۰۰ یورو جریمه کرد یا درهای ورزشگاه این تیم را برای یک بازی بست. در نهایت تصمیم گرفته شد کمترین جریمه در نظر گرفته شود. انتقال 120 میلیون یورویی گریزمن به بارسلونا حاشیه‌های بسیاری داشت. اتلتیکو مادرید پس از به نتیجه نرسیدن مذاکراتش با بارسا بر سر خرید نلسون سمدو، گریزمن را به تمرینات فراخواند. در ادامه زمانی که گریزمان به آنها اطلاع داد که بند آزادسازی‌اش را می‌پردازد، روخی بلانکوس اعلام کرد مدارکی دارد که ثابت می‌کند گریزمان از چند ماه پیش با بارسلونا به توافق کامل رسیده است. مدارک را یکی از ایجنت‌های دخیل در انتقال به گیل مارین داده بود.

باشگاه اتلتیکو مادرید به این باور بود که بارسلونا برای امضای قرارداد با گریزمن باید 200 میلیون یورو پرداخت می‌کرد و نه 120 میلیون یورو چون آغاز مذاکره پیش از کم‌شدن ارزش بند آزادسازی مهاجم فرانسوی بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала