Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید زیدان از همه بازیکنان تیمش

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان معتقد است که همه بازیکنانش بهترین‌ها اند و به آنها افتخار می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید که در این روز‌ها تیمش  به روز‌های خوبش باز گشته است و حتی تیم B این باشگاه بازی خوبی ارائه می‌کند، از بازیکنانش راضی به نظر می‌رسد.

زین الدین زیدان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: صدرنشینی در این مقطع معنایی ندارد

زیدان به دنبال پلان B با بازیکنان تیم B  است و سعی می کند رئال مادرید را در همه رقابت ها حفظ کند و به جوانان و بازیکنانی که اغلب در ترکیب اصلی استفاده نمی شوند، متوسل شود.

این همان استراتژی بود که او در اولین فصل خود در سال 2016 استفاده کرد و هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شد.

زیدان در بازی برابر اوساسونا از بازیکنان جوان تیمش استفاده کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-0 شکست دهد. امروز زیدان از شاگردانش تمجید کرد و مدعی شد 25 بازیکن خوب و عالی در اختیار دارد.

زیدان در این مورد گفت:« من 25 بازیکن خیلی خوب دارم و آنها نشان داده اند که چقدر خوب هستند. وقتی آنها شانس بازی پیدا می کنند، باید آماده باشند و باید خوب بازی کنند. ما دربازی با اوساسونا کارهای خوبی انجام دادیم، من از این موضوع هیجان زده هستم. ما تغییراتی ایجاد کردیم اما کسانی که بازی کردند نشان دادند که آنها آماده هستند.»

این در حالیست که در بازی برای اوساسونا زیدان به جز از راموس، کروس و کاسمیرو به همه بازیکنانش استراحت داد تا در بازی برابر اتلتیکو در دربی مادرید آماده باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала