Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید 2 – 0  اوساسونا؛ صعود کهکشانی‌ها به صدر جدول

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید توانست اوساسونا را شکست دهد و به صدر جدول لالیگا صعود کند.

به گزارش اسپوتینک، در ادامه هفته ششم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های اسپانیا (لالیگا) تیم فوتبال رئال مادرید با برتری 2  - 0  خانگی مقابل اوساسونا به صدر جدول رقابت‌ها صعود کرد. گل نخست رئال مادرید را وینیسیوس جونیور در دقیقه ۳۶ با پاس تونی کروس به ثمر رساند. لوکا یوویچ در نیمه دوم گل بعدی سفیدپوشان را وارد دروازه حریف کرد اما داور به کمک VAR آن را آفساید دانست. با این حال مادرید تیم برتر میدان بود و دوباره به گل دست یافت. رودریگو لحظاتی پس از ورودش به میدان گل‌زنی کرد.

سفیدپوشان با این پیروزی 14 امتیازی شدند و به صدر جدول لالیگا صعود کردند. اتلتیکو با 13 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. دربی شنبه که میان دو تیم مادریدی برگزار خواهد شد نقش مهمی در تعیین صدرنشین خواهد داشت.

در دیگر دیدار این هفته از لالیگا، تیم فوتبال والنسیا و ختافه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی 3 - 3 پایان یافت. پس از اینکه ختافه در نخستین دقیقه بازی توسط ماتا به گل رسید،  والنسیا با 3 گل گونزالس در دقایق 30 و 34 و لی‌کانگ در دقیقه 39 در همان نیمه اول پیش افتاد و  تا آستانه پیروزی پیش رفت اما ختافه با گل‌های جیسون در دقیقه 66 و رودریگس در دقیقه 69 بازی را به تساوی کشاند و پیروزی را از والنسیا گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала