Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رودریگو: من با رونالدو قابل مقایسه نیستم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودریگو پس از آنکه سریع‌ترین گلش را برابر اوساسونا در دیدار شب گذشته زد، مدعی شد که علاقه‌ای به مقایسه شدن با رونالدوی برزیلی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، رودریگو، ستاره  برازیلی جوان رئال مادرید در بازی شب گذشته برابر اوساسونا موفق شد پس از رونالدوی برزیلی سریع‌ترین گل پس از تعویض رئال مادرید در تاریخ لالیگا را به ثمر برساند. ای ستاره جوان کهکشانی‌ها تنها 93 ثانیه زمان برای گلزنی لازم داشت و این در حالی است که رونالدو در سال 2002 و در دیدار برابر آلاوز تنها 62 ثانیه پس از حضور در میدان دروازه تیم حریف را باز کرد.

Rodrigo Moreno Machado - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رودریگو: پیوستن به رئال برایم رویا بود

در همین حال، اما او نمی‌خواهد خودش را با یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ برازیل مقایسه کند. رودریگو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «من نمی‌خواهم خودم را رونالدو مقایسه کنم چون او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ و یکی از بهترین بازیکنان کشور من است. در حین زدن گل، من به خوبی توپ را کنترل کردم و می‌دانستم که شرایط خوب پیش خواهد رفت. البته من دوست دارم که توانایی‌های خودم در این تیم را نشان دهم.  من در رئال مادرید هستم و برایم مهم نیست که در تیم اول باشم یا در تیم کاسیا تحت هدایت. بازیکنانی بزرگی در رئال مادرید حضور دارد. از همین‌رو، این اتفاقات طبیعی است. حضور زیدان با اعتماد به نقس بالا و آرامش که دارد، فکر می کنم به همین دلیل همه چیز خوب است. بازی در زمین برنابئو برای من یک رویا بود».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала