Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر در یک قدمی هدایت شیاطین سرخ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آرسن ونگر Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч "Шахтер" - "Арсенал"
آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال گفته که او مشکلی با مربیگری در شیاطین سرخ ندارد و از آمادگی‌اش برای هدایت این تیم سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، آرسن ونگر بهترین مربی تاریخ باشگاه آرسنال محسوب می‌شود، دو دهه تجربه مربی‌گیری این تیم را داشته است. این مربی نام‌دار دنیای فوتبال پس از کناره‌گیری از هدایت آرسنال هدایت هیچ تیمی را عهده‌دار نشده است. با توجه به نتایج ناامید کننده شیاطین سرخ با ژوزه مورینیو خبرهایی درباره احتمال حضور ونگر در  این تیم به گوش می‌رسد.

آرسن ونگر    Футбол. ЛЧ УЕФА. Матч Шахтер - Арсенал - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ونگر: دوست دارم به آرسنال برگردم

او تاکید کرد که علاقه‌ای بسیاری برای هدایت یونایتد دارد. ونگر در این مورد به توضیحات بیشتری پرداخت و گفت: «مربیگری در منچستر یونایتد رویای هر مربی است. من به خود اعتماد کامل دارم و شجاعت کافی را هم برای این کار دارم. من فکر می‌کنم شیاطین سرخ برای بازگشت به روزهای اوج خود به چهار بازیکن جدید نیاز دارد. نمی‌توانم نامی از این بازیکنان ببرم چرا که این موضوع باعث ایجاد تنش می‌شود. نظر من این است که یونایتد بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد و برای قهرمانی می‌تواند با دیگر مدعیان رقابت کند. آنها فاصله زیادی با مدعیان قهرمانی ندارند».

سرمربی سابق آرسنال در پایان گفت: «اگر یونایتد دو بازیکن تراز اول و بسیار خوب داشت و مهم‌تر اینکه یک مهاجم ویرانگر و فرصت طلب داشت شرایط برای این تیم بسیار خوب می‌شد. باز هم تکرار می‌کنم، با جذب چهار بازیکن جدید شیاطین سرخ به روزهای اوج خود برخواهند گشت». شیاطین سرخ با هدایت سولشر در فصل روان روزهای خوبی ندارد و نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده است. این تیم از شش بازی خود تنها هشت امتیاز کسب کرده و در رده هشتم جدول رده بندی جای دارد تا با توجه به فاصله 10 امتیازی با لیورپول صدرنشین شانس بسیار کمی برای قهرمانی در فصل جاری داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала