Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایگواین: بازی در کنار رونالدو فوق‌العاده است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига Европы. Матч "Динамо" - "Наполи"
Футбол. Лига Европы. Матч Динамо - Наполи - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گونسالدو ایگواین، مهاجم آرژانتینی باشگاه یوونتوس پس از پایان قراردادش با یوونتوس، قصد دارد راهی لیگ فوتبال کشور شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از فاکس اسپورت، یکی از خریدهای ناموفق چلسی گونسالو ایگواین بوده که از زمان حضور در تیم مائوریسیو ساری نتوانسته بود عملکرد موفقیت آمیزی داشته باشد. این مهاجم 31 ساله در 14 بازی برای آبی‌های لندن تنها 4 گل به ثمر رسانده بود و باعث شد او به یوونتوس بپیوندد.

Футбол. Лига Европы. Матч Динамо - Наполи - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تلاش رم برای جذب گونسالو ایگواین

او در مورد حضورش در بانوی پیر گفت: «دوست داشتم همیشه در ریورپلات بازی کنم. هیچگاهی دوست ندارم بازگشت به این تیم را رد کنم. روابط من با هواداران این تیم خلی خوب است. با این وجود، در حال حاضر به حضور در یوونتوس فکر می‌کنم و از حضور در این تیم نیز خوشحال هستم. صحبت در مورد آینده کار دشوار است. دو سال از قرارداد من با یوونتوس باقی مانده است من خودم دوست دارم به ریور برگردم و باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد». این مهاجم آرژانتینی در مورد بازی کنار کریستیانو رونادو در یوونتوس نیز گفت: «حضور در کنار رونالدو جای بسا خوش‌بختی است و خوشحالم بار دیگر در کنار او بازی می کنم. او بازیکن بزرگی است و بازی در کنار او فوق العاده است او نسبت به حضور در رئال مادرید خیلی فرق کرده است و اکنون خانواده بزرگتری دارد».

یوونتوس تیم دوم جدول رده بندی در در سری‌آ، باید فردا برابر اسپال قرار گیرد و قرار است در این دیدار کریستیانو رونالدو پس از یک هفته غیبت برای تیمش به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала