Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برباتوف: شایعات رئال مادرید روی پوچتینو تأثیر می گذارد

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر برباتوف
برباتوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیمیتار برباتوف معتقد است که مائوریسیو پوچتینو به دلیل پیوندهای مربوط به کار رئال، در تاتنهام هاتسپور نتیجه نمی‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتار برباتوف مهاجم بلغارستانی اسبق تیم‌های منچستریونایتد و تاتنهام در مورد وضعیت اخیر تیم سابق اش صحبت کرده‌است.

میانگین اسپرز در این فصل با خروج تحقیرآمیز در جام اتحادیه در دور چهارم در مقابل کالچستر یونایتد روز سه شنبه بدتر شد.

بعد از چند نتیجه بد و مصاحبه های بعد از مسابقه صحبت های زیادی درباره موضع گیری مائوریسیو پوچتینو شده است. "برباتوف به بت فیر گفت.

"امیدوارم که دوران او در اسپرز رو به پایان نباشد، او تقریباً شش سال در آنجا بوده است و او یکی از طولانی ترین مربیان در لیگ برتر است.

"من می دانم که گاهی اوقات هنگامی که بازی ها را می‌بازید، موارد منفی می تواند به ذهن شما بیفتد؛ شما شروع به زیر سوال بردن خودتان می کنید و از خودتان می‌پرسید که آیا هنوز می‌توانید که بازیکنان انگیزه دهید.

وی گفت: "چرا او می خواهد برود؟ برای من او در جای مناسب با تیم صحیح قرار دارد، او می داند چه کار کند و البته اگر نمی خواهد بماند این تصمیم او است.

"شایعات مداوم درباره رفتن پوچتینو به رئال مادرید برای او گیج کننده است.

وی گفت: "در شرایطی که این موارد را می خوانید، شما شروع به زیر سوال بردن می کنید. آیا من در جای مناسب هستم؟ آیا اکنون باید به تیم دیگری بروم؟ آیا زمان تغییر است؟

همه باید این تفکر را کنار بگذارد و اجازه دهد پوچتینو به عنوان سرمربی تاتنهام روی کار خود تمرکز کند، زماني خواهد آمد كه او خداحافظي كند، اما اميدوارم كه الان اينطور نباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала