رد ادعای سقوط ولسوالی قرمقل توسط پولیس فاریاب

© Sputnikرد ادعای سقوط ولسوالی قرمقل توسط پولیس فاریاب
رد ادعای سقوط ولسوالی قرمقل توسط پولیس فاریاب - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرماندهی پولیس فاریاب با رد این ادعاها گفته است که مرکز این ولسوالی تحت کنترول نیروهای امنیتی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، پولیس فاریاب ادعاهای که گفته شده بود ولسوالی قرمقل ولایت فاریاب به دست طالبان افتاده را رد کرده و گفته است که در حاضر کنترول تمام در دست نیروهای امنیتی افغان است.

عبدالکریم یورش، سخنگوی فرماندهی پولیس فاریاب نیز گفته است که گروه شورشی طالب شب گذشته به مرکز ولسوالی قرمقل حمله کرده بودند.

یورش افزوده است که نیروهای امنیتی بخاطر جلوگیری تلفات تغیر موقعیت و درجای دیگری در برابر تروریستان استادگی کردند که در نتیجه کنترول را در دست خود گرفتند.

از سوی هم گفته است که بخاطر کارنکردن شبکه‌های اجتماعی از آمار تلفات طالبان خبری در دست نیست.

تخار - اسپوتنیک افغانستان
سقوط ولسوالی ینگی قلعه تخار به دست طالبان

در عین حال تروریستان طالب گفته اند که ولسوالی قرمقل ولایت فاریاب به اثر حملات پی هم آنها در کنترول آنها آمده است و نیز به نیروهای امنیتی تلفات وارد کرده اند.

قابل یادآوریست که به تاریخ 25سپتمبر  وزارت امور داخله با نشری خبری گفته بود که در نتیجه درگیری نیروهای امنیتی و دفاعی افغان، به حمایه قوای هوایی در ولسوالی قرمقول فاریاب 20 طالب به شمول چندین فرد کلیدی آنان کشته و 37 تن دیگر آنان زخمی شده اند.

در خبرنامه آمده بود که در این درگیری‌ها بیشتر از 22 عراده موتر سایکل و تعدادی جنگ افزار های سبک و سنگین گروه طالبان نیز تخریب گردیده اند.

همچنان در این درگیری‌ها سه تن از نیروهای افغان جان های خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала