Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی جدید تیم ملی کریکت مشخص شد + عکس

© Photo / ACBتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لانس کلوزنر سرمربی 48 سال اهل آفریقای جنوبی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کریکت تعیین شد.

به گزارش اسپوتنیک، لانس کلوزنر الرواندر مربی موفق پيشین تیم ملی کریکت آفریقایی جنوبی به حیث سرمربی تیم ملی کریکت افغانستان تعیین شد.

وی که در زمان بازی خود به عنوان بالر یا توپ انداز برای تیم ملی آفریقای جنوبی بازی می‌کرد، به عنوان مربی نیز دوران موفقی را پشت سر گذاشته است.

قابل یادآوری است که لانس کلوزنر سرمربی (Level 4 certified) میباشد که در اندین پریمیر لیگ (IPL) مربی تیم ممبی بوده و به حیث مربی توپ اندازی ایفای وظیفه نموده و همچنان به حیث مربی آکادمی ملی کریکت آفریقای جنوبی نیز وظیفه انجام داده. موصوف ضمن آن به حیث مربی توپ اندازی تیم تیست آفریقای جنوبی، سرمربی دالفین فرنچایزی کریکت داخلی این کشور و همچنان در این اواخر به حیث سرمربی تیم بیست آوره آفریقای جنوبی ایفای وظیفه انجام داده است.
اداره کریکت بورد افغانستان بعد از به پایان رسیدن قرارداد فیلیب سیمنز سرمربی پيشین تیم ملی، بست وی را از طریق رقابت ازاد اعلام کرد که بعداً حدود ۵۰ تن بخاطر این بست تقاضا نامه های شان را با اداره شریک ساختند که در آن کلوزنر نیز شامل بود.

کریکت بورد افغانستان از جمله این اشخاص با همه افرادی که شرایط این بست را تکمیل کرده بودند، مصاحبه انجام داد که در نتیجه کلوزنر به حیث سرمربی تیم ملی انتخاب گردید.

لطف الله ستانکزی رییس اجراییه کریکت بورد افغانستان درین مورد گفت، پروسه ی که بخاطری استخدام سرمربی تیم ملی به راه انداخته شده بود، بطور خوب پایان یافت که در نتیجه آن لانس کلوزنر به حیث سرمربی تیم ملی تعین شد که موصوف برعلاوه آموزش بازیکنان ملی، تجارب خویش را با مربیان داخلی شریک می سازد.

به گفته وی: لانس کلوزنر در دنیای کریکت یکی از معروف ترین چهره ها میباشد، جای خوشحالی است که بازیکنان تیم ملی از تجارب وی مستفید میشوند، آن اگر به حیث بازیکن است و یا هم به حیث سرمربی تیم ملی، این که مسابقات جام اسیا و جام جهانی مسابقات بیست آوره نیز در پيشرو داریم، اطمینان کامل دارم که لانس کلوزنر در این راستا نقش بسیار مهم ایفا خواهد کرد.

همچنان به گفته لانس کلوزنر: این برایم یک افتخار بزرگ است که به حیث سرمربی یکی از تیمهای موفق جهان انتخاب می شوم. تیم افغانستان که همه ما آنرا می شناسیم، تیم قهرمان است. باور کامل دارم که در نتیجه تلاشهای پی در پی مقام بالا را کسب خواهیم کرد. امید دارم تا تیم افغانستان را به موفقترین درجه آن برسانم و در یک کتگوری خوب قرار خواهیم داشت.

عکس: 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала