محمود عباس: تمام توافق نامه هایی را که قبلا با اسرائیل داشتیم، لغو می‌کنیم

© AP Photo / Majdi Mohammedمحمود عباس: تمام توافق نامه هایی را که قبلا با اسرائیل داشتیم، لغو می‌کنیم
محمود عباس:  تمام توافق نامه هایی را که قبلا با اسرائیل داشتیم، لغو می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
محمود عباس ، رئیس خودگردان فلسطین گفت ، فلسطین در پاسخ به گسترش حاکمیت اسرائیل به دره اردن ، تمام توافق نامه هایی را که قبلاً با آن منعقد شده بود ، لغو می کند.

به گزارش اسپوتینک، نخست وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو در 10 سپتامبر اعلام کرد که دولت اسرائیل حاکمیت اش را تا دره اردن گسترش خواهد داد. نتانیاهو وعده سپرده بود که در نخستین اقدامات را بلافاصله پس از تشکیل كابینه جدید وزرا پس از انتخابات مجلس بیست و دومین ، كه در 17 سپتامبر برگزار شد، انجام دهد.

عباس تمام توافقات با اسرائیل را به حالت تعلیق درآورد - اسپوتنیک افغانستان
عباس تمام توافقات با اسرائیل را به حالت تعلیق درآورد

عباس در طی سخنرانی در 74مین جلسه مجمع عمومی سازمان ملل گفت: ما چنین برنامه هایی را کاملاً رد می کنیم. جواب ما این است: اگر هر دولت اسرائیل چنین اقدامی را انجام دهد ، تمام توافق های منعقد شده با اسرائیل و تعهدات مربوط به آنها فسخ خواهد شد. این مطابق با گام های ما است. ما حق داریم از همه دفاع کنیم.

وی خاطرنشان كرد: حکومت خودگردان فلسطین به پیروی از اصل قوانین بین المللی ادامه خواهد داد و به مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد.

محمود عباس می خواهد که فلسطین عضویت  دائم سازمان ملل را بدست آورد او افزود: من نمی توانم یک دلیل واحد را بیان کنم که ما سزاوار آن نیستیم.  فلسطین در حال حاضر دارای وضعیت ناظر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала