واکنش وزارت خارجه روسیه به تحریم های جدید امریکا

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش وزارت خارجه روسیه به تحریم های جدید امریکا
واکنش وزارت خارجه روسیه به تحریم های جدید امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد، که امریکا با اعمال تحریم های جدید در برابر این کشور بی خردی بیش از حد خود را نشان داده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه امروز (جمعه) در بیانیه‌ای اعلام کرد، که ایالات متحده با اعمال تحریم‌های جدید ضد روسی، در واقع مانع از تامین سوخت موردنیاز نیروهای نظامی روسیه در سوریه می‌شود و بدین وسیله تلاش می کند تا از نابودی کامل تروریست‌ها در این کشور جلوگیری کند.

در این بیانیه آمده است:- "اکنون همه ماسک‌ها دیگر کاملاً کنار رفته است، صحبت مستقیماً بر سر تلاش برای ممانعت از نابودی کامل تروریست‌ها در خاک سوریه است. البته مبارزه با تهدیدات تروریستی در سوریه ادامه ادامه خواهد داشت، به رغم آنکه امریکا همچنان از گروه‌های افراطی و غیرقانونی که بخشی از خاک این کشور را اشغال کرده‌اند پشتیبانی می‌کند و مانع از پایان یافتن درگیری‌های مسلحانه در این کشور می‌شود".

وضع تحریم های جدید امریکا علیه روسیه     - اسپوتنیک افغانستان
وضع تحریم های جدید امریکا علیه روسیه

در اعلامیه وزارت خارجه روسیه آمده است، که تحریم های دیروز امریکا در برابر شماری از شهروندان روسیه، چند کشتی و یک شرکت، 75 ـ مین بسته تحریم های امریکا از سال 2011 است، که واشنگتن روند تنظیم مجدد پیوندهای دو جانبه را که خودش اعلام کرده بود، متوقف کرده و به تخریب پیوندهای دو کشور پرداخته است.

در اطلاعیه وزارت خارجه روسیه خاطرنشان شده است، که فشارواشنگتن  بر مسکو تا به حال هیچ نتیجه ای نداشته است.

در این اطلاعیه تاکید همچنان تاکید شده است، که تحریم های جدید امریکا که در پیوند با کمک روسیه به دولت سوریه در مبارزه با تروریسم اعمال شده نشان می دهد که «امریکا بطور آشکار از تروریسم پشتیبانی می کند".

یادآوری می کنیم، که دیروز وزارت‌ مالیه ایالات متحده امریکا با ادعای نقض تحریم های اعمالی در برابر سوریه و ایجاد طرح تحویل سوخت هواپیما به این کشور، تحریم هایی را در برابر یک شرکت، سه شهروند و پنج کشتی روسیه اعمال کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала