Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز دادگاه شکایت نیمار از بارسلونا

© Sputnik / Нина Зотина /  مراجعه به بانک تصاویر نیمار تیم ملی برازیل
نیمار تیم ملی برازیل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مارکا به ورود نیمار به شهر بارسلون برای شرکت در جلسه دادگاهی پرداخته که امروز در این شهر اسپانیایی برای رسیدگی به پرونده شکایت او از باشگاه بارسا برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتینک و به نقل از مارکا، نیمار به دلیل شکایت از باشگاه بارسا به علت اختلافات مالی در این جلسه رسیدگی حضور خواهد داشت. نیمار به دلیل اختلاف مالی علیه بلوگرانا شکایت کرده و مدعی است بخشی از حق و حقوق مادی او مربوط به زمانی که بازیکن این تیم بوده به او پرداخت نشده است.

Brazilian soccer player Neymar leaves police headquarters in Rio de Janeiro, Brazil, Thursday, June 6, 2019. Neymar went to the headquarters in an investigation linked to a woman’s rape allegation against him - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار به بارسلونا بازگشت

روزنامه مارکا می‌گوید این پرونده شکایت یکی از دلایلی بود که بخش عمده هواداران بارسلونا در فصل تابستان مایل نبودند این ستاره برازیلی به تیم‌شان برگردد. بسیاری از نزدیکان بارسلونا از نیمار خواسته بودند برای نشان دادن حسن نیت، از شکایت خود صرفنظر کرده و این پرونده را مختومه اعلام کند. این ستاره برازیلی در شکایت خود از باشگاه سابقش به دادگاهی در این شهر مدعی شده که بارسا قسط دوم پاداش او که بر اساس قرارداد گذشته میان او و بارسلنا باید به او پرداخت می‌شده را پس از جدایی از این باشگاه و پیوستنش به پاری‌سن‌جرمن پرداخت نکرده است. این روزنامه در ادامه گفته که نخستین فردی که در دادگاه حضور پیدا کرده یوسپ ویوز، سخنگوی هیات مدیره باشگاه بارسلونا به عنوان یکی از نمایندگان این باشگاه بوده است.

مارکا در ادامه گزارش خود به نقل از منابعی در داخل دادگاه می‌گوید در حال حاضر دو طرف مشغول مذاکره هستند تا بتوانند به توافقی دست یابند تا منافع هر دو طرف تامین شود. در صورتی که این توافق حاصل نشود دادگاه به صورت رسمی تشکیل جلسه خواهد داد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала