Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال بازگشت مجدد گتوسو به میلان

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر آث میلان
آث میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گفته می‌شد گتوسو را لاتزیو زیر نظر دارد، اما حالا گفته می‌شود میلان می‌خواهد او را برای دومین بار به عنوان مربی خود انتخاب کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از کوریره دلواسپورت، میلان شب گذشته با قبول شکست 2 – 1 در خانه تورینو، دومین باخت متوالی‌اش را پس از واگذار کردن نتیجه دربی دلامادونینا تجربه کرد. این نتیجه سبب شد که میلان در هفته پنجم سری‌آ با 6 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار بگیرد. شروع بد روسونری سبب شده که گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال برکنار مارکو جامپائولو سرمربی تیم شکل بگیرد.

میلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تورینو 2 – 1 میلان؛ ادامه روند منفی روسونری در سری‌آ

در همین حال نشریه کوریره دلو اسپورت از احتمال بازگشت سرمربی فصل گذشته میلان به این تیم در صورت برکناری سرمربی فعلی روسونری خبر داد. جیامپائولو تحت فشار شدیدی در میلان ست. میلان در پنج بازی خود در این فصل، سه شکست داشته که یکی از آنها دیشب برابر تورینو بوده است. گتوزو در پایان فصل گذشته از میلان کنار گذاشته شد و پس از آن مربی هیچ تیمی نبوده است. او با میلان به لیگ قهرمانان نرسید، اما در دو فصل این تیم را ششم و پنجم کرد. بازگشت او عجیب خواهد بود، چون میلان به دلیل این با او قطع همکاری کرد که می‌خواست در تیم تحول ایجاد کند. گتوسو در دو فصلی که هدایت میلان را برعهده داشت، به ترتیب با این تیم مقام‌های ششم و پنجم لیگ را کسب کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала