Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سنگ‌پشت پیشگوی فوتبال 46 هزار دالر فروخته شد

© Sputnik / В.Мишин /  مراجعه به بانک تصاویر سنگ پشت
سنگ پشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سنگ‌پشتی که بر اساس ادعای یک فروشنده حیوانات خانگی روسی قادر به پیش‌بینی درست نتایج مسابقات فوتبال است، با قیمت 46هزار دالر فروخته است.

به گزارش اسپوینیک، یک فروشنده حیوانات خانگی در روسیه پس از انتشار تبلیغی غیرعادی در یک تارنمای فروش محلی، سنگ‌پشتی را که بنا به ادعای او می‌تواند نتایج مسابقات فوتبال را به‌درستی پیش‌بینی کند، به قیمتی هنگفتی فروخت.

این فرد سنگ‌پشت ۲ ساله خود را که با الهام از یکی از شخصیت‌های فیلم سنگ‌پشت‌های نینجا، «دوناتلو» نامیده است، به قیمت 46 هزار دالر به فروش رساند. الکسی صاحب این سنگ‌پشت، دلیل فروش آنرا نیاز فوری خانواده‌اش به پول گفته است. او به خریدار نیز تضمین داده است که خیلی زود می‌تواند با استفاده موهبت منحصربفرد این سنگ‌پشت، پولی را که هزینه کره است، دوباره به دست آورد.

به گفته صاحب سابق او، شویه‌ی پیش‌بینی بازی‌ها توسط این سنگ‌پشت اینگونه است: «کارویژه پیش‌بینی ساده است؛ شما باید نام تیم‌های فوتبال را روی 2 تکه کاغذ نوشته و سنگ‌پشت را به طور غریزی به سمت تیمی که برنده بازی خواهد شد، حرکت می‌کند». الکسی می‌گوید بهار سال گذشته او با شرکت در شرط‌بندی‌های فوتبال و با استفاده از این سنگ‌پشت پیشگو 15000 دالر برنده شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала