Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیکس-هازارد: دربی مادرید در اختیار دو شماره 7 جدید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هازارد
هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آنها پیراهن های خود را از گریزمان و کریستیانو به ارث برده اند، کفش هایی که آنها بر پا می کنند بسیار زیاد است زیرا ژائو فلیکس و ادن هازارد روز شنبه در واندا روبرو می شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دو شماره هفت که شنبه شب در لالیگا واندا متروپولیتانو استقبال می کند. این بازی روی شانه های دو تازه کار خواهد بود، که با هزینه های گسترده تابستان مرتبط هستند، 227 میلیون یورو برای خرید این دوستاره توسط تیم های مادریدی به مصرف رسیده است و شماره ها را از پیشینیان خود آنتوان گریزمان و کریستیانو رونالدو به ارث برده اند.

این یک رقابت است که وقتی ال نینو تورس و رائول برای اولین بار در ویسنته کالدرون کنار هم قرار می گیرند، به عقب بر می گردند. در آن زمان، ستاره جوان پرتغالی فقط دو ساله بود.

در نیوجرسی وقتی 127 میلیون یورو اتلتیکو برای ژوائو فلیکس پرداخت کرد ارزان قیمت به نظر رسید. زیدان در آن بازی نتیجه 3-7 را شکست خورد و اعلام کرد که این فقط یک بازی دوستانه از پیش تعیین شده بود، اما در روز شنبه بازیکن پرتگالی در اولین دربی رسمی خود میدان خواهند رفت. او در کنار ویتولو، گلزن برتر اتلتیکو است که تاکنون در این فصل دو گل به ثمر رسانده است.

او همچنین بیشتر از هر بازیکن اتلتیکو مادرید با 11 ضربه در کل، 5 ضربه در هدف زده است که برابر با 1.83 در هر بازی است. با این وجود بیش از تلاشهای او برای گلزنی، غیرقابل پیش بینی بودن وقتی او توپ را لمس می کند، تصور او در اختیار داشتن و امکاناتی که توپ در پاهای اوست که بیشترین هیجان را به وجود می آورد. عدم حضور موراتا به این معنی است که او در کنار کاستا کاندیدای اصلی گلزنی اتلتیکو هستند، او وقتی درگیر بازی است ، کشنده است.

هازارد ستاره تحسین شده چلسی، برنده مقام سوم جام جهانی و صاحب چندین مدال در لیگ برتر است، هازارد در مادرید افت کرده هر چند آسیب دیدگی عضلانی (25 روزه) باعث شد وی نتواند در لوس بلانکوس بدرخشد

در مقابل سویا چیزهای بیشتری دیدیم. او در یک بازی دفاعی عالی هشت توپ را از عقب ربود و با اشاره به آنچه که او همچنین می تواند به جلو حرکت کند، او سپس در شنبه شب در واندا در مقابل اوساسونا استراحت کرد. زیدان پیش از بازی گفت: "آینده او بسیار زیاد است." آینده اکنون برای هازارد است.

ژوائو و ادن، دربی مادرید، آزمایش دو شماره جدید شماره 7 است.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала