Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اندی کول: راشفورد باید آگوئرو یا فیرمینو شود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد
مارکوس راشفورد ستاره منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم ملی پوش انگلستان و شیاطین سرخ به دنبال این است که بتواند نقشی را به عنوان یک مهاجم مرکزی داشته باشد، اما گفته شده است که وی هنوز باید کارهای زیادی را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته اندی کول افسانه و بازیکن خط هجومی اسبق منچستریونایتد مارکوس رشفورد برای تبدیل شدن به یک شخصیت مثل سرخیو آگوئرو یا روبرتو فیرمینو از نوع منچستر یونایتدبدل شود، وی می گوید رشفورد برای اینکه بتواند به یک مهاجم مرکزی ترسناک تبدیل شود، باید کارهای زیادی برای او انجام شود.

کول به رادیو 5 زنده گفت: "من می خواهم از مارکوس دیدن کنم، می دانم که این دو بازیکن کاملاً متفاوت هستند اما اگر می خواهید آن موقعیت را بازی کنید، می خواهم آگوئرو را ببینم. من می خواهم فیرمینو را ببینم."

"این چیزی است که می خواهم ببینم. اگر به آن دو پسر که به عنوان شماره نه بازی می کنند نگاه کنید، وقتی آنها را تماشا می کنم، از تماشای آنها هیجان زده می شوم.

"آگوئرو برای من، بهترین مهاجم پیشرو در لیگ برتر است. من حرکت او را دوست دارم. من عاشق این هستم که او فقط می خواهد در محوطه جریمه قرار بگیرد، می خواهد گل بزند."

فیرمینو برای لیورپول، او باریکنان را به توپ می رساند، او افراد را تنظیم می کند اما من هنوز هم قصد دارم وارد شوم و سهم منصفانه خود را نیز بدست آورم.

"من به آن دو نگاه می کنم و به خودم می گویم من فقط دوست دارم تماشاگر بازی رو به جلو باشم.

"ماركوس باید از این نوع افراد بیاموزد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала