Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ تمام عیار مادریدی ها پس از 7 تایی شدن زیدان

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان برای اولین دربی رقابتی مادرید در تاریخ 2019/20 آماده است، اما در یکی از مورد انتظار ترین دیدارهای دربی اروپا، او می داند که تیمش برای جلوگیری از شکست، باید بهترین عملکرد خود را در این رقابت ها انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، استادیوم واندا متروپولیتنو یک گلدان سر و صدا خواهد بود که شنبه لوس کلچونروس در موقعیت غیرمعمول خود به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.

پیروزی برابر رئال مایورکا باعث شد تیم دیگو سیمئونه در جدول لالیگا سانتاندر سوم شود اما با این وجود لوس بلانکوس بعد از شکست 6 بازی بدون شکست در صدر جدول قرار دارد.

با این وجود، با وجود پیشرفت های اخیرشان، هنوز این عقیده وجود دارد که این تیم قوی ترین تیم رئال مادرید در سال های اخیر نیست ، با باخت 3-0 در برابر پاری سن ژرمن چیزی را برای دیگران به چنگ می آورد.

همچنین موضوع کوچک شکست 7-3 مقابل اتلتیکو در نیوجرسی در طول پیش فصل وجود دارد، اگرچه زیدان به بازیکنانش هشدار داده است که به گذشته نگاه نکنند و صرفاً روی آینده نزدیک تمرکز کنند.

اتلتیکو مادرید از نظر خرید بازیکن تابستان بسیار خوبی داشت و اگر قبل از شروع در این فصل از هر سه مربی سه بازیکن بزرگ اسپانیا سؤال می کردید، احتمالاً سیمئونه بیشترین سهولت را با تعادل در تیم خود احساس می کرد.

بیل با عملکرد دفاعی خود در پیروزی نقطه عطف مقابل سویا در اندلس، زیدان را تحت تأثیر قرار داد پ، در حالی که ادن هازارد نیز مناسب و آماده است تا در یازده آغاز شود.

رودریگز در میانه میدان درست پیش از تونی کروس و کاسمیرو شروع خواهد کرد و او نیز باید بدون توپ کوشا باشد و انجام چنین کاری در چنین مسابقه مهمی می تواند هم او و بیل را بیشتر نزد مربی فرانسوی بالا ببرد.

سیمئونه هیچ گونه نگرانی ندارد، بیشتر این واقعیت است که آیا تیمش قادر خواهد بود رئال مادرید را شکست دهد.

کارت قرمز بی معنی آلوارو موراتا در برابر رئال مایورکا پس از گذشت 8 دقیقه از زمین، او را از دست می دهد تا جدال با باشگاه سابقش از دست دهد، در حالی که خشکسالی گل دیگو کاستا، هر چند که اکنون تمام شده است، دیده می شود که طرف مقابل قدرت کمی در حمله ندارد.

بخش اعظم جاه طلبی های خلاقانه این تیم در روز شنبه به شانه های نوجوان ژائو فلیکس استراحت می کند، که به عنوان بهترین بازیکن تیم در پیروزی مقابل رئال مایورکا ایستادگی کرد.

تمرینات زیرکانه هوشمند او در بازی فوق الذکر 7-3 در آمریکا باعث شده تا این لس مرنژویس در این بازی مشکلی نداشته باشد و او امیدوار است که بتواند روز شنبه با امتیازاتی در این دیدار مخرب باشد.

فرلاند مندی در اثر مصدومیت غایب است و احتمالاً مارسلو انتخاب نخواهد شد، بنابراین زیدان تصمیم دارد در سمت چپ خط دفاعی تصمیم بگیرد، با گزینه های اضطراری ادر میلیتائو یا ناچو فرناندز

بخش زیادی از خلاقیت های اتلتیکو در این فصل از طریق کیهران تریپیر در سمت راست قرار گرفته است و او می تواند شادی زیادی را از یک بازیکن خارج از منطقه راحتی خود بدست آورد.

پیروزی هر دو تیم باعث می شود آنها در یک دیدار در لالیگا سانتاندر، یک جایگاه جامد را تجربه کنند، و می توان انتظار یک برخورد کلاسیک بین دو طرف را داشت که ناامید هستند تا سه امتیاز را کسب کنند.

هر دو آگاه هستند که رکود بارسلونا به طور نامحدود دوام نخواهد داشت و آنها باید در حال حاضر امتیازهای ارزشمندی بگیرند و برای ایجاد شکاف تلاش کنند. با این حال، برای نخستین بار در سالهای اخیر، ما به دنبال یک نبرد واقعی سه جانبه برای قهرمانی هستیم و شنبه نخستین فصل سرنوشت ساز است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала