Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بهترین بازیکن زن جهان در تیررس رئال و بارسا

© AP Photo / Antonio CalanniТренер женской сборной по футболу Джилл Эллис и футболистка Меган Рапино на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Тренер женской сборной по футболу Джилл Эллис и футболистка Меган Рапино на церемонии вручения наград ФИФА в Италии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا تلاش دارند تا مگان راپینو بهترین بازیکن زن فوتبال جهان را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید ال کلاسیکو را برسر جذب مگان راپینو بهترین فوتبالیست زن دنیا و ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا به راه انداخته اند.

بارسلونا که سال‌هاست تیم زنانش فعالیت دارد، تیم قدرتمندی در حوزه زنان به شمار می رود و سال گذشته این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید با وجود آنکه به جام قهرمانی نرسید.

اما رئال مادرید می‌داند که برای قدرتمندی در حوزه زنان، باید ترکیب قوی را داشته باشد، خریدهای بزرگ را روی دست گرفته که یکی از این گزینه ها «مگان رپینو» کاپیتان تیم ملی آمریکا و بهترین بازیکن زن جهان است.

این در حالی است که راپینو در جام جهانی 2019 به میزبانی فرانسه درخشید و ضمن کسب کفش طلایی، توپ طلایی مسابقات را به نامش کرد و او اخیر نیز گفته بود که دوست دارد دوران فوتبالی اش را در بیرون از کشورش خاتمه دهد و در این بین او به بارسلونا بیش از همه علاقه دارد.

تیشیدور عضو هیات مدیره باشگاه بارسلونا نیز که مسئولیت فوتبال زنان این باشگاه را به عهده دارد پس از صحبت مگان واکنش نشان داده و گفت: باید ببینیم در آینده چه بازیکنانی را جذب خواهیم کرد چون طراحی یک تیم عملیات پیچیده‌ای است. ولی من معتقدم ما برای خرید بازیکنانی در حد و اندازه راپینو آماده‌ایم.

البته قابل ذکر است که رئال مادرید با خرید سهام باشگاه سی دی تاکُن، چند ماهی است وارد عرصه فوتبال زنان شده و رسما در 2020  نام این باشگاه را به رئال مادرید تغییر خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала