Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد بی خطر نسبت به فصل قبل

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید نسبت به فصل گذشته تفاوت های چشمگیری داشته و نسبتا ناکام تر ظاهر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره جدید و بلجیمی رئال مادرید در دربی مادرید خاموش تر از قبل ظاهر شد و حتی یک شوت به چارچوب نداشت در حالیکه در فصل قبل تا اینجای کار شش گل به ثمر رسانده بود.

با رسیدن فصل خزان، قرارداد تابستانی رئال هم زیر سایه روزهای معمولی قرار گرفت و بار دیگر در یک از مهم ترین بازی ها قرار گرفت و در دقیقه 77 وارد زمین شد اما در مدت حضورش در زمین بازی حتی یک شوت به دروازه نداشت که این نگران کننده است.

هازارد که در پاریس گُم بود، نشانه‌های دلگرم کننده را در سانچز پیزخوان ارائه کرد. با این وجود وقتی دومین بازی بزرگ فصل مادرید به وقوع پیوست، او بیشتر آنچه را که مقابل PSG دیده بودیم، به نمایش گذاشت، حتی انگیزه دوئل او با ژائو فلیکس کافی نبود که او را از بی حالی خود بیرون بیاوریم.

 

زیدان در دفاع از هازارد

زین الدین زیدان مجبور شده است تا در کنفرانس های مطبوعاتی خود از ستاره بلجیمی اش دفاع کند و به این مورد عادت کرده است.

زمانی که از او در مورد فاقد اثر بخشی هازارد در بازی پرسیده شد، زیدان گفت: ما باید پشت سر او باشیم، او یک تغییر واقعی خوب وارد کرد.

اما واقعیت این است که هازارد به سادگی وارد ترکیب نشده است، او در امر گلزنی برای تیمش تا کننون فقط 4 بار تلاش کرده و هر چهار دقیقه توپ را از دست می دهد. در حالیکه هازارد در این مرحله ای از فصل گذشته شش گل در لیگ برتر برای چلسی به ثمر رسانده بود، از جمله هت تریک در برابر کاردیف سیتی.

 

تلاش فراوان، محصول نهایی در دربی نیست

اولین دربی هازارد با پیراهن رئال مادرید مدت زیادی در حافظه زنده نخواهد ماند. در بازی ای که دو طرف بیشتر نگران اشتباه نکردن آن بودند، و این وینگر هرگز نتوانست پا به توپ راحت باشد و در مقابل این پس زمینه، هنگام کمک به سمت چپ ناچو فرناندز موثرتر بود.

 

دفاع ، دو بار در این روند به تساوی باز می گردد.

این بازیکن 28 ساله رئالی ها، سریعاً در خط حمله حاضر شد و به سختی تلاش کرد تا با کریم بنزما ارتباط برقرار کند اما تمایل وی با محصول نهایی همراه نبود.

هازاراد دقیقا برای این نوع بازی قرارداد کرده، ولی نه برای این نوع عملکرد، بالا بردن آستین هایش کافی نیست، از او انتظار بیشتر می رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала